בלוגר הטיולים דרו בינסקי, הידוע בביקוריו ב-197 מדינות ובעל כמעט 5 מיליון מנויים ביוטיוב, שיתף לאחרונה סרטון המפרט את מה שהוא תיאר כ"חוויית מחלקת העסקים הגרועה ביותר" בחייו בטיסת אייר אינדיה מלונדון לאמריצר. בינסקי שילם 750 דולר לשדרוג למחלקת עסקים עבור המסע בן תשע השעות, אך נתקל בסדרת כשלי שירות שהותירו אותו מאוד לא מרוצה.
בסרטון, בינסקי הדגיש מספר בעיות, כולל מושב שבור שאינו נשען לאחור ושולחן אוכל שהיה שבור ובלתי שמיש לחלוטין, מה שאילץ אותו לאכול כשהמגש מונח על ברכיו מעל כרית. בינסקי היה מזועזע במיוחד לגלות שהכרית הייתה "מלאה בשיער", דבר שהוא מצא בלתי קביל. "האזור סביב המושב שלי היה מלוכלך, עם לכלוך ושומן הנראים לעין בכל סדק", אמר בינסקי. הוא הצביע על בעיות ניקיון בכל אזור המושב שלו, ותיאר אותו כמלוכלך במיוחד.
View this post on Instagram
בינסקי גם מתח ביקורת על מערכת הבידור בטיסה, וציין שהיא נראתה "כאילו היא משנות ה-80", והשלט לא עבד. בנוסף, הוא לא התרשם מהערכה המחולקת בטיסה שסופקה על ידי אייר אינדיה, שהכילה רק קרם גוף אחד. הוא השווה את הקרם למשהו מ"מוטל בדירוג כוכב אחד". הוויי-פיי המובטח בטיסה לא התחבר לכל אורך המסע, למרות שהיה זמין. יתר על כן, שירות המגבות החמות לא עמד בציפיות, והמגבת הייתה קרה כשנמסרה לו.
בהביעו את תסכולו ברשתות החברתיות, אמר בינסקי: "תודה, אייר אינדיה, על החוויה העלובה הזו בת תשע שעות, ששילמתי 750 דולר כדי לשדרג אליה. אני בטוח שלעולם לא אטוס שוב עם אייר אינדיה, ואני ממליץ לכולכם להתרחק, אלא אם כן אתם רוצים את זה".
הסרטון משך עד מהרה תשומת לב ברשת, ועורר תגובות ממשתמשי הרשתות החברתיות. אלפי גולשים הגיבו, כאשר חלקם לעגו לשירות של חברת התעופה. מגיב אחד כתב: "אחי פשוט הרס את המוניטין של החברה". אחרים שיתפו חוויות משלהם עם אייר אינדיה, כולל משתמש שסיפר: "עשיתי את הטיסה הזו פעמיים, שדרגתי בשתיהן, ובשתי הפעמים זה היה נורא. גם קיבלתי הרעלת מזון באייר אינדיה פעמיים. להימנע בכל מחיר". משתמש אחד התלוצץ: "תגידו לי שאתם בהודו בלי להגיד לי שאתם בהודו".
אייר אינדיה לא הגיבה לתלונותיו של בינסקי, ולא הוציאה כל הצהרה על טענותיו.
האירוע הזה הוא האחרון בסדרת תלונות על סטנדרט השירות של אייר אינדיה. בספטמבר תיאר אניפ פטל, מנכ"ל CaPatel Investments, את חווייתו במחלקה הראשונה של אייר אינדיה כ"סיוט". פטל שילם 6,300 דולר עבור כרטיס במחלקה ראשונה בטיסה ישירה מניו-דלהי לשיקגו, אך כינה אותה "תא המחלקה הראשונה הגרוע ביותר" שבו טס אי פעם.
אייר אינדיה התמודדה עם תלונות שירות מתמשכות, ומספר סרטונים מתוך טיסות חברת התעופה הפכו לוויראליים ברשתות החברתיות, מראים נוסעים מתוסכלים הממתינים בחוסר סבלנות. למרות בעיות אלו, אייר אינדיה פועלת לשדרוג שירותיה. חברת התעופה הזמינה 470 מטוסים בשנה שעברה, כולל 100 מדגמי A350, A320 ו-A321neo של איירבוס, במקביל להשלמת הפריסה של מטוסי הדגל A350 ו-B777 עם תאי נוסעים משודרגים במספר קווים לארה"ב ובריטניה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו