X

יש לנו משחק חדש וממכר להחריד להכיר לכם

הוא פשוט, הוא ממכר והוא כאן: המשחק החדש של "ישראל היום" לא דורש יותר מאשר ידע מתמטי בסיסי ברמה של כיתה א’ – אבל הוא יצליח לאתגר את כל המשפחה

אמא ושני ילדים משחקים בסמארטפונים. צילום: מערכת feedy באמצעות FLUX.1

מחפשים דרך מהנה לבחון את מהירות המחשבה שלכם? הכירו את המשחק החדש "שלוש שתיים אחת" מבית “ישראל היום” שפותח על ידי דניאל אלבו, שמזמין אתכם לענות על שאלות קלות במתמטיקה – אבל מאתגר אתכם לחשוב ולהגיב במהירות. נעזרנו ב-ChatGPT כדי לספר על בילוי הפנאי הבא שלכם.

איך זה עובד?

נכנסים למשחק ממש כאן, מזינים את השם שאתם רוצים שיוצג ברשימת השיאים אם תצליחו להיכנס אליה, ומתחילים בלחיצה על התשובה לשאלה הראשונה. כעת יוצגו בפניכם שאלות פשוטות של חיבור וחיסור שמשתמשות אך ורק במספרים 1, 2 ו-3, ושהתשובות עליהן גם הן תמיד 1, 2 או 3. יש לכם 3 שניות לקרוא, לחשוב וללחוץ על התשובה הנכונה לכל שאלה. ככל שתענו מהר יותר – תקבלו יותר נקודות ותשפרו את סיכוייכם לתוצאה שתכניס אתכם לרשימת השיאנים.

למי זה מתאים?

המשחק מתאים לכולם: תלמידים שרוצים לשפר את המהירות במתמטיקה, מבוגרים שרוצים לבדוק את יכולת המחשבה המהירה שלהם, ולכל מי שרוצה להעביר את הזמן בכיף ולשבור שיאים אישיים. מעבר לאתגר האישי, תוכלו גם להזמין חברים לשחק ולהתחרות על המקום הראשון בטבלת המובילים.

מה היתרונות של המשחק?

מעבר לכיף במשחק, "שלוש שתיים אחת" מציע הזדמנות לשפר את יכולת החישוב המהירה שלכם. המשחק משלב בין חשיבה מהירה להנאה, ובכך מהווה כלי מצוין לאימון מנטלי יומיומי. כל משחק הוא קצר ומהנה, וניתן לשחק אותו על כל מכשיר עם מסך בכל רגע פנוי.

אז למה אתם מחכים? היכנסו עכשיו ל"שלוש שתיים אחת" וגלו עד כמה אתם מהירים בתשובות לשאלות מתמטיות!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר