X

זנדאיה מצדיעה לשר בשמלת זהב מסנוורת • הומאז' עם וינטאג'

זנדאיה עצרה נשימה על השטיח האדום בטקס היכל התהילה של הרוקנרול עם מחווה מרגשת לשמלה שלבשה אייקון האופנה והמוזיקה שר בשנות ה-70 • בשמלת קשירות מוזהבת שהתגלתה כשמלת וינטאג' מלפני יותר מ-20 שנה, הכוכבת הצעירה הצליחה לשלב בין ההווה לעבר ולעבר הרחוק יותר

בנאומה בטקס, זנדאיה הביעה את הערכתה לשר במילים חמות/ זנדאיה. צילום: רויטרס

בסוף השבוע האחרון, זנדאיה הפגינה את הגלאם הבלתי מתפשר שלה באירוע לציון הכנסתה של שר להיכל התהילה של הרוקנרול בקליבלנד, אוהיו. השחקנית והזמרת כיבדה את האייקון המוזיקלי כשהיא לבושה בשמלת זהב שקופה של מעצב העל בוב מאקי, שנוצרה במקור בשנת 2001, והייתה הומאז' מושלם לשמלה אגדית דומה שלבשה שר בשנת 1972.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kareem Smith (@entertainmenttakeover_)

 

השמלה שעיצב מאקי עבור זנדאיה התאפיינה במחשוף פתוח ומפותל, שהפך לרצועות זהובות שחצו את בטנה והתחברו לחצאית נמוכה. העיצוב כלל גם פתח מרכזי מעוין ומוטיבים מוזהבים בסגנון ארט דקו שעוטרו באבנים קטנות ומנצנצות. כדי להשלים את ההופעה, זנדאיה הוסיפה מעיל טרנץ' משי לבן עם קווים מוזהבים, עקבים מחודדים, ואיפור עדין שהבליט את יופיה הטבעי.

שר נודעה כאחת הדמויות המובהקות והנועזות ביותר בתחום האופנה, כאשר בוב מאקי הוא מי שעומד מאחורי כמה מהעיצובים הזכורים ביותר שלה. החיבור בין הזמרת-שחקנית המוכשרת לבין המעצב האמריקאי הוליד לא מעט שמלות בלתי נשכחות, החל מהשמלה הבלתי נשכחת שהיא לבשה לטקס האוסקר בשנת 1986 ועד לתלבושות במה מרהיבות.

הסטייליסט לאו רוץ', מי שעומד לרוב מאחורי המראות המהפנטים של זנדאיה באירועים מתוקשרים, אחראי על המראה שלה גם הפעם. רוץ' הצליח לשלב בין השראה מהעבר לפרשנות עכשווית, תוך שמירה על האותנטיות והייחודיות של מראה העבר של שר והמראה המודרני של זנדאיה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Law Roach (@luxurylaw)

בנאומה בטקס, זנדאיה הביעה את הערכתה לשר במילים חמות: "שר היא יותר מאדם אחד, שמה אגדתי בדיוק כמו המורשת שלה". הכבוד שהפגינה זנדאיה לשר דרך המראה הנועז לא רק ציין את ההיסטוריה האופנתית, אלא גם העמיק את ההקשר התרבותי והשפעתו על דורות של אמנים.

בהכנת הכתבה שימשו מקורות אלו אשר נמצאו בסיוע ChatGPT:

  • מגזין Harper’s Bazaar – המאמר "Zendaya Pays Homage to Cher in a Vintage Golden Naked Dress" פורסם ב-2024 ותיאר את הלוק והעיצוב הייחודי של זנדאיה באירוע.
  • מגזין ווג – תיאורים נוספים על השפעת בוב מאקי ושר על עולם האופנה, פורסם ב-2020.
  • אתר היכל התהילה של הרוקנרול – תערוכה מיוחדת המציגה את התלבושות האייקוניות של שר לאורך השנים. 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר