X

זה הדבר המפתיע שאתם חייבים לעשות לפני החופשה

רוב מוחלט של האנשים שנוסעים לחו"ל טוענים שיש משימה אחת שהם לא מוותרים עליה לפני היציאה. עם זאת, את חלקה לפחות רובם נוטים להשאיר לאחר החזרה הביתה

פעוטה עומדת על מזוודה. צילום: freepik

האם אתם שונאים לחזור לבית מלוכלך אחרי חופשה מהנה? מסתבר שאתם לא לבד. סקר שנערך השנה בקרב 2,000 נוסעים אמריקאים העלה כי שלושה מכל ארבעה מצהירים כי הם חייבים לנקות את ביתם לפני היציאה לחופשת הקיץ.

בסקר, שהוזמן על ידי חברת "מיסטר קלין" לרגל השקת קו מוצרי ניקוי חדש, השיבו יותר מ-75% מהמשתתפים כי הם מעדיפים לקרצף את ביתם לפני היציאה לדרך. הנוסע הממוצע מתחיל להתכונן לנסיעה יותר משבועיים מראש, כשהדגש הוא על כביסה (77%), כלים (66%), חדר האמבטיה (58%) וטאטוא ושטיפת רצפות (56%).

חשוב לציין כי העובדה שהסקר הוזמן על ידי חברת מוצרי ניקוי עשויה להשפיע על התוצאות. ייתכן שהמשיבים נטו לתת תשובות שמדגישות את חשיבות הניקיון, במיוחד בשל כך שידעו שהסקר סובב סביב הרגלי ניקיון.

אמא ובן פעוט אורזים מזוודה לחופשה, צילום: freepik

עם זאת, הסקר מספק תובנות מעניינות נוספות, בלי קשר לשאלה האם הן אמינות או מוגזמות מעט בשל זהות השואל:

1. 66% מהנשאלים אמרו שההתרגשות מהנסיעה הקרבה מניעה אותם לנקות לפני היציאה.
2. 51% "חוששים" מהמחשבה על הצורך לנקות לאחר החזרה מחופשה ארוכה.
3. 55% מהנוסעים מגדירים כ"עדיפות גבוהה" את בדיקת מצב חפציהם זמן רב לפני הנסיעה.
4. רבים מנקים את המזוודות (40%) ותיקי הנסיעות (39%) לפני הנסיעה, אך כאן דווקא הודו רוב המשתתפים כי הם מנקים את התיקים או המזוודות רק אחרי החזרה הביתה.

מעניין לציין כי 20% מהנשאלים הרגישו "מבוכה" בחופשה בגלל בגדים שנראו ישנים או בלויים, 19% בגלל נעליים שנראו כך, ו-18% בגלל מזוודות שהוותק שלהן נראה עליהן היטב. זה מסביר מדוע כל כך הרבה יעדי תיירות מוכרים לתיירים מזוודות חדשות!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר