X

עשה זאת בעצמך: 5 דרכים קלות לעשות מייקאובר לבית

רוצים לרענן את הבית ולהפיח בו חיים חדשים? עם כמה שינויים פשוטים וזולים, תוכלו לשדרג את המקום הכי חשוב בחיים שלכם

הולכים על קיר דקורטיבי? בחרו צבע נועז שמשלים את העיצוב הקיים. צילום: freepik

שיפוץ מרחב המחיה שלכם לא חייב לדרוש מאמץ יקר או לקחת זמן רב. עם קצת יצירתיות וכמה כלים בסיסיים, תוכלו לשנות את הבית שלכם ולהעניק לו מראה רענן וחדש. הנה חמישה פרויקטי DIY (עשה זאת בעצמך) שכל אחד יכול לעשות כדי להפיח בבית חיים חדשים.

קיר דקורטיבי

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לבצע שינוי דרמטי בחדר היא על ידי צביעת קיר אחד באופן שונה מהשאר. בחרו צבע נועז שמשלים את העיצוב הקיים והופך אותו למוקד החדר. הפרויקט הזה דורש אספקה ​​מינימלית - רק צבע, סרט הדבקה, רולר ומברשת - וניתן להשלים אותו תוך מספר שעות. התוצאה היא חלל תוסס ורענן עם מגע אישי.

קיר גלריה

הפכו קיר פשוט לגלריה מדהימה של זיכרונות ויצירות אמנות. אספו את התמונות, ההדפסים והמסגרות המועדפים עליכם בגדלים שונים. תכננו את התלייה: סדרו את המסגרות על הרצפה כדי למצוא קומפוזיציה שאתם אוהבים. לאחר מכן, השתמשו ברצועות הדבקה לתמונות כדי לתלות אותן בקלות ולהמעיט את הנזק לקיר. קיר גלריה מוסיף אופי ועניין ויזואלי לכל חדר, וזו דרך מצוינת לבטא את הסגנון האישי שלכם.

רענון לארונות ומגירות

זאת דרך לעשות מייקאובר מהיר למטבח או לאמבטיה שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא להחליף את הידיות. החלפת הידיות הישנות בכאלה חדשות ומסוגננות היא פרויקט קל שיכול להיות אפקטיבי. בחרו ידיות התואמות לתמה הכללית של עיצוב הבית, בין אם זה מודרני, כפרי או וינטג'. ההחלפה הפשוטה הזו יכולה לשדרג באופן מיידי את מראה הארונות והמגירות, ולגרום לחלל להרגיש מגובש ומצוחצח.

מדף ספרים בהתאמה אישית

אם יש לכם קצת מיומנות בעבודה עם עץ, בניית מדפי ספרים בהתאמה אישית יכולה להיות פרויקט מתגמל. השתמשו בדיקט או בעץ ממוחזר כדי ליצור מדפים שמשתלבים בחלל שלכם בצורה מושלמת. עצבו אותם לפי הצרכים שלכם, בין אם זו יחידה גבוהה לפינה קטנה או רחבה לקיר מרווח. פרויקט כזה נותן מעבר לאחסון פונקציונלי - הוא מוסיף אלמנט ייחודי לעיצוב הבית שלכם.

מדפים צפים

מדפים צפים הם תוספת מגוונת ומסוגננת לכל חדר. הם מושלמים להצגת פריטים דקורטיביים, ספרים או צמחים. כדי להתקין מדפים צפים, כל מה שאתם צריכים זה כמה תומכי מדף, פלס ומקדחה. ערכו מדידה וסמנו היכן אתם רוצים את המדפים, וודאו שהם ישרים ומרווחים באופן שווה. לאחר ההתקנה, המדפים הצפים מעניקים מראה מלוטש ומודרני וניתן לעצב אותם כך שיתאימו לכל חדר.

הפרויקטים האלה הם פשוטים וידידותיים לכל אדם ולכל תקציב. אז קדימה, הבית שלכם מחכה לכם.

הכתבה נכתבה בעזרת ChatGPT

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר