X

אירוע נוצץ של מגזין ווג בפריז • מי לבשו שמלות שבקושי שם?

אירוע אופנה מרהיב, "ווג עולם", של מגזין האופנה שהתקיים בפריז, הפך את כיכר ונדום ההיסטורית למסלול תצוגה מרהיב, עם נוכחות של זמרים, דוגמניות-על וכמובן, אייקוני ספורט, רגע לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בבירת צרפת. מה לבשו? אופנה מקורית ויוצאת דופן, במיוחד השלוש להלן

אירוע מגזין ווג בפריז באוח המשחקים האולימפיים. צילום: freepik

פריז, ביום ראשון, 23 ביוני 2024, עיר האורות מארחת את Vogue World במיקום האייקוני, כיכר ונדום. האירוע היוקרתי בהפקת מגזין האופנה המוביל Vogue משלב בין אופנה, אמנות, ובידור, ומציג תצוגות אופנה ייחודיות, הופעות חיות, ושיתופי פעולה בין מעצבים ואמנים בולטים. המטרה היא ליצור חוויה תרבותית עשירה המושכת את מיטב אנשי האופנה, התרבות והבידור מכל רחבי העולם. שני הקודמים הקודמים התקיימו בניו יורק ובלונדון. Vogue World הפעם הוקדש למאה שנות אופנה הצרפתית, החל מ-1924 ועד היום, עם טוויסט ספורטיבי, רגע לפני תחילת משחקי הקיץ האולימפיים שייערכו כידוע בבירה הצרפתית, תוך דגש על סינרגיה בין שני העולמות.

האירוע משך אליו שורה של סלבריטאים ואייקוני אופנה, ביניהם אנה ווינטור, אווה לונגוריה, פארל וויליאמס, ג'יג'י חדיד, נעמי קמפבל, ג'ארד ליטו, קארה דלווין, סרינה וויליאמס ומריה שראפובה. אבל שלוש, שגם טופפו על המסלול, משכו את עיני כל עם אופנה מקורית ואוורירית ביותר. על בחירות האופנה של קנדל ג'נר, קייטי פרי, ודיאן קרוגר, בסיוע ChatGPT:

קנדל ג'נר • ניוד תקופתי 

קנדל ג'נר גנבה את ההצגה כשהיא סוגרת את התצוגה בשמלה שקופה מרהיבה, פרי שיתוף פעולה בין סימון רושה וז'אן פול גוטייה. השמלה שאבה השראה מגיבורת הספר והסרט "עידן התמימות", אשת האצולה אלן אולנסקה - דמות המגלמת את המתח בין החופש האישי למוסכמות החברתיות. השמלה כללה מחוך ברוח תקופתית ובגוון פודרה, קרינולינה מחושקת אשר ברוח אלו מן המאה ה-19 ששימשו להענקת להן נפח וצורה לבגדי נשים. שיבוץ כוכבי מנצנצים ורשת עדינה שנמשכה עד הרצפה, תרמו טוויסט עכשווי. ונעלי עקב שקופות וכפפות לבנות השלימו מראה רומנטי. האיפור של קנדל כלל סומק בובתי ושפתון אדום קלאסי, והשיער שלה היה פזור ומחולק במרכז, מה שהשלים את המראה הרומנטי והאלגנטי.

קייטי פרי • מהממת ואדג'ית

קייטי פרי סובבה ראשים כשהיא הופיעה בשמלה גיאומטרית מרהיבה בעיצובו של  Noir Kei Ninomiya. השמלה שילבה בין טול ורוד בהיר, של הוורדים המקסימים) לשחור עז בקצה התחתון, ונעליים עם שרוכים שהשלימו את המראה בביטחון רב. האיפור של פרי היה מרשים באותה מידה, עם עיניים מעושנות, אייליינר שחור דרמטי וריסים דרמתיים. היא הוסיפה נגיעה של סומק קורן שהדגיש את עצמות הלחיים הגבוהות שלה, ושפתון בצבע סגלגל שהשתלב במראה כולו בצורה מושלמת. שיער שחור ארוך משוך לאחור במראה רטוב הבליט את תווי הפנים והוסיף טאץ' של רעננות.

דיאן קרוגר • קסם התחרה השחורה 

דיאן קרוגר הקרינה קסם פריזאי בתצוגה, כשהיא לובשת חליפה מרשימה בעיצוב האריס ריד מבית נינה ריצ'י. מעצב האופנה הבריטי שחזונו ההדשני המדגיש דרמה, יוקרה וא-מגדריות, משלב בעיצוביו בדים עשירים, גזרות יוצאות דופן ודיטיילס פירוטים מורכבים, כל מה שנמצא בביגוד הייחודי של קרוגר - חליפת תחרה שקופה עם מחשוף הולטר וחצאית מיני פסים. היא השלימה את המראה עם כובע שחור אלגנטי עם טול עדין נעלי עקב מחודדות. האיפור שלה היה בולט לא פחות, עם שפתון אדום עז, צללית ורודה מנצנצת ונגיעה של סומק חמים. התכשיטים שלה כללו עגילים בצורת לב מזהב שהבריקו באור הטבעי, ושיערה הבלונדיני סורק בתלתלים עדינים שהציצו מתחת לכובע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר