בן הזוג שלך חסר ביטחון, בדיוק כמו כולם. צילום: Racool_studio / freepik

5 דברים שהגבר שלך מסתיר ממך

אדם בתוך עצמו הוא גר, וזה כולל גם את בן הזוג שלך. אם את תוהה לפעמים מה קורה אצלו בראש ובלב, מה הוא לא מספר, הנה כמה אפשרויות

[object Object]

מערכות יחסים בנויות על אמון, תקשורת והבנה הדדית. עם זאת, לא משנה כמה פתוח וכן הקשר שלכם עשוי להיראות, תמיד יש סודות קטנים שחומקים בין הסדקים. לכולנו יש מחשבות ורגשות נסתרים, שאנחנו לא חולקים בקלות. הנה חמישה דברים שאולי בן הזוג שלך שומר לעצמו.

חוסר הביטחון שלו

מתחת לחזות החיצונית, בן הזוג שלך חסר ביטחון, בדיוק כמו כולם. בין אם מדובר באיך שהוא נראה, הקריירה שלו או השוואות לאחרים, יכול להיות שהוא שומר את הפגיעות שלו לעצמו. הציפיות החברתיות מכתיבות שגברים צריכים להיות חזקים וקרי רוח, דבר שמקשה עליהם להיפתח ולחלוק את הפחדים והספקות שלהם. ככל שהקשר ביניכם יהיה תומך יותר ונעדר שיפוטיות, הוא יחוש יותר בנוח להיחשף.

הצורך שלו בזמן לבד

כל אחד צריך קצת מרחב אישי. הגבר שלך כנראה אוהב את הזמן שלו לבד - אם זה בפלייסטיישן, חדר כושר או סתם רגע להיות עם עצמו (וכנראה גם עם הטלפון שלו). הוא עשוי לשמור את הצורך הזה לעצמו כדי לא לפגוע בך או ליצור את הרושם שהוא לא רוצה להיות איתך. דווקא לעודד אותו לקחת זמן לעצמו יכול לחזק את מערכת היחסים שלכם, מכיוון שזה מאפשר לשניכם להיטען מחדש ולהיות במיטבכם בזמן שלכם יחד.

מערכות יחסים קודמות

אפילו במערכות היחסים הפתוחות והכנות ביותר, ישנם היבטים של קשרים בעבר שהגבר שלך עשוי לרצות לשמור לעצמו. זה לא בהכרח בגלל שהוא מסתיר משהו רע - סביר יותר שהוא רוצה להימנע מלעורר דרמה מיותרת או השוואות. אם הוא לא מעלה את מערכות היחסים שלו בעבר, לרוב עדיף לא לחטט יותר מדי. במקום זאת, התמקדו בבניית הסיפור הייחודי שלכם ביחד.

בריאותו הנפשית

בריאות הנפש היא נושא שגברים רבים מתקשים לדבר עליו בגלוי. ייתכן שבן הזוג שלך מתמודד עם מתח, חרדה או דיכאון ולא מספר לך. הסודיות הזו נובעת לרוב מחשש להישפט או להיראות חלש. להיות רגישה למצבי הרוח ולהתנהגויות שלו ולהציע אוזן קשבת ולא שיפוטית, יכולים לעשות הבדל גדול. עודדי שיחות פתוחות על מה שעובר עליו, והזכירי לו שפנייה לעזרה היא סימן לחוזק, לא לחולשה.

דאגות כלכליות

כסף יכול להיות מקור משמעותי ללחץ בכל מערכת יחסים. ייתכן שבן הזוג שלך שומר לעצמו דאגות כלכליות כדי להימנע מלהכביד עליך או להודות שהוא מתקשה. הוא עשוי להרגיש לחץ חברתי להרוויח טוב, לפרנס, ועלול לדאוג ששיתוף הפחדים על כך יגרום לו להיראות חסר יכולת. יצירת מרחב בטוח לדיונים כנים על כסף, כולל תקציב ויעדים פיננסיים, יכולה להקל על חלק מהלחץ הזה ולחזק את השותפות שלכם.

הבנת ההיבטים הנסתרים הללו יכולה לעזור לך לבנות קשר עמוק ואמפתי יותר עם בן הזוג שלך. לכל אחד יש סודות, ולעתים קרובות הם נובעים ממקום של פחד או פגיעות. יצירת סביבה אוהבת, פתוחה ותומכת, תוכל לעודד את הגבר שלך לחלוק יותר מעולמו הפנימי, וליצור מערכת יחסים חזקה וגמישה יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו