X

ימים קשים. נסו 15 דרכים להתעודד

בין אם זה לשמור על עצמכם או על מי שאתם אוהבים - יש כמה דרכים טובות לשפר את המרגש

לפעמים, פשוט לעשות משהו אחר עוזר לשבור את הלופ. צילום: freepik

בימים הקשים שעוברים עלינו רבים מאיתנו מרגישים חוסר ודאות, הצפה רגשית, לחץ וחרדה. להלן 15 דרכים מעשיות ויצירתיות לשיפור ההרגשה וניסיון להחזיר תחושה של נורמליות, גם אם לרגע. 

דאגו לצרכים הבסיסיים

התחילו בבסיס: האם אתם ישנים מספיק, אוכלים אוכל מזין ונשארים בתנועה? שמירה על הבריאות הגופנית יכולה להשפיע באופן משמעותי על מצב הרוח ועל רמות האנרגיה שלכם.

תעשו כל דבר אחר

לפעמים, פשוט לעשות משהו אחר עוזר לשבור את הלופ. צאו לטייל, בקרו חבר או נסו פעילות חדשה. שינוי בקצב או במקום יכול להרים את המצברוח.

פשוט תזוזו

פעילות גופנית מעניקה חיזוק רציני להרגשה הכללית. בין אם מדובר בריצה, יוגה או מסיבת ריקודים בסלון שלכם, תנועה עוזרת לחבר בין הנפש לגוף ולהרים את המורל.

תרגלו הכרת תודה

נהלו יומן הכרת תודה. כתיבת שלושה דברים שאתם אסירי תודה עליהם בכל יום, יכולה להעביר את הפוקוס ממה שלא בסדר למה שכן, ולקדם השקפה חיובית יותר.

הכינו פלייליסט מרים

למוזיקה יש השפעה עמוקה על מצב הרוח שלנו. צרו פלייליסט עם השירים האופטימיים והמרגיעים האהובים עליכם כדי להתעודד כשאתם מרגישים מיואשים.

תיהנו מדייט קפה עם עצמכם

סיבוב לבד בחוץ עם כוס קפה יכול להיות דרך פשוטה - אך יעילה - לשבור את השגרה ולתת לעצמכם רגע של שקט והתבוננות.

עזרו לאחרים

העברת המיקוד מההרגשה השפופה לעזרה לאחרים יכולה לייצר תחושת משמעות. התנדבות או פשוט לעשות משהו טוב בשביל מישהו אחר יכולים לעשות לכם טוב בלב.

לכו לקבל מסאג'

עיסוי יכול להפחית סטרס, לספק הקלה מיידית ולעזור לכם להרגיש רגועים ומרוכזים יותר.

ארחו מפגש בקטנה

בילוי עם חברים באווירה נינוחה יכול להיות מרענן להפליא. ארחו אירוע שקט כמו ערב פיצה או סרט או גם וגם כדי ליהנות מחברתם של אנשים אהובים.

עצבו מחדש

שינוי הסביבה יכול להעניק נקודת מבט רעננה. נקו, ארגנו או עצבו מחדש את הבית כדי ליצור אווירה מרגיעה ומעוררת השראה.

הרשו לעצמכם לבכות

לפעמים, בכי טוב הוא בדיוק מה שצריך. לאפשר לעצמכם לבטא את הרגש באופן מלא יכול להיות משחרר, ולעזור לכם לעבד את מה שיושב על הלב.

צאו החוצה

לטבע יש השפעה מרגיעה על הנפש והגוף. בין אם זה טיול בפארק, טיול רגלי או סתם ישיבה על חוף הים, בילוי בחוץ יכול לעזור לאתחל את מצב הרוח.

נסו ללכת לסאונה

סאונות יכולות לסייע בניקוי רעלים ויש להן אפקט מרגיע. סשן קצר בסאונה ולאחריו מנוחה (ושתיית מים) ושוב - יכול ליצור שילוב מרענן של שקט וזיעה.

התנתקו מהמסכים

הפסקה זמנית מהמכשירים האלקטרוניים שלכם יכולה להפחית מתח ולעזור להתחבר לרגע הנוכחי. תכננו יום נטול טכנולוגיה (וחדשות) או אפילו כמה שעות כדי לטעון את המצברים המנטליים שלכם.

אתגרו את עצמכם

יציאה מאזור הנוחות יכולה להפיח בכם אנרגיה. נסו משהו חדש וקצת מפחיד, כמו אימון מאתגר, פרויקט יצירתי או טיול הרפתקני. זה יכול להגביר את הביטחון העצמי שלכם ולשבור את המונוטוניות.

בשורות טובות לכולנו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר