חוסר היציבות הפוליטית של סוף העשור שעבר, הקורונה, המלחמה ברוסיה ועכשיו המלחמה בעזה: בעלי עסקים בישראל נאלצים להתמודד מול רצף אינסופי של נסיבות שמורידות את נתוני המכירות שלהם באופן שעלול להכניס כל אחד לדיכאון ולייאוש. אבל עם הלך רוח נכון, נפילות יכולות לספק לעתים קרובות הזדמנויות לשיפור. נעזרנו ב-Claude כדי לסייע לבעלי עסקים לראות את האור בקצה המנהרה הכלכלית.
קבלו את מחזורי העסקים כגזירה זמנית
המכירות נוטות לעלות או לרדת בהתאם למגמות צפויות. במקום להתנגד לתנודות הללו, קחו אותן בחשבון בתכנון שלכם. השתמשו בתקופות איטיות יותר כדי לאסוף משוב מלקוחות לשיפורים עתידיים במוצרים או בשירותים, או להניח את הבסיס לשלב הצמיחה הבא.
הכירו את הדרישות העדכניות
חקרו דוחות שוק ונהלו שיחות עם לקוחות כדי לזהות צרכים שנמצאים במגמת גידול. גילוי ביקוש נמוך למוצר או שירות מסוים יכול לחשוף הזדמנות לכניסה לעסקים חדשים בעלי ביקוש גבוה.
לכו בכל הכוח על על כיוונים "חמים"
בחנו בקפידה את הכיוונים השונים וזהו אילו מהם מציגים את ההבטחה הגדולה ביותר לטווח הקרוב ביותר. הקצו יותר זמן לטיפוח לקוחות פוטנציאליים בתחומים אלה על פני עסקאות עתידיות רחוקות יותר. ניצחונות מהירים מגבירים את המורל במהלך תקופות קשות.
הרחיבו קשרים
הפסקה זמנית של מכירה מהווה פתח מושלם להשקיע זמן ביצירת קשרים חדשים. השתתפו באירועים של התעשייה, ארגנו היכרות דרך אנשי קשר קיימים, או בצעו מחקר אודות חברות בעלות תועלת הדדית פוטנציאלית.
הדרך חזרה למומנטום חיובי מתחיל בהכרה במציאות העסקית, תוך חיפוש הזדמנויות לשיפור. שמרו על גישה אופטימית, ממוקדת ואסטרטגית במקום להתעכב על המספרים המייאשים. מאמץ עקבי הוא המפתח לרווחים משמעותיים בעלייה הבאה (ולרוב הבלתי נמנעת).
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו