טסים ליוון? שימו לב למה שקורה שם היום

ישראלים רבים שניצלו את חופשת חג הסוכות לטובת חופשה מפנקת ביוון, עשויים להיקלע לסיטואציה לא נעימה • הסיבה: שביתה במגזרים שונים במדינה, בהם ימאות, תיירות והסעדה

יוון (ארכיון). צילום: אורן בן חקון

יוון היא אחת המדינות המבוקשות ביותר בקרב התיירים הישראלים ורבים מהם נמצאים בה בימים אלו, כחלק מחופשת הסוכות. כעת, מפרסמים בתקשורת היוונית כי ארגונים רבים ברחבי המדינה יצטרפו לשביתה שתימשך כ-48 שעות.

באתר היווני news.gtp מדווחים כי מעבורות ברחבי יוון יופסקו בין 22 ל-23 באוקטובר, בעקבות שביתה של פדרציית הימאים. באתר argophilia מדווחים כי התאחדות המלונות של הרקליון תצטרף לשביתה בת 24 שעות, אשר מתוכננת ל-23 באוקטובר, במגזר ההסעדה והתיירות.

עוד קצת בטן גב, צילום: Getty Images

באתר taxheaven.gr היווני נכתב כי צפויה שביתה של 24 שעות ב-23 באוקטובר במגזר המלונאי, מה שעשוי להשפיע על פעילות של חלק מבתי המלון במדינה. המשמעות היא שבתי המלון לא ייסגרו, אך ייתכן שחלקם יפעלו במתכונת שונה, ולכן מומלץ לבדוק באופן פרטני מול המלון שאליו אתם אמורים להגיע ולבדוק האם הם נוטלים חלק בשביתה.

העיקר שיש טיסות, צילום: Getty Images



הסיבה לשביתה הם תנאי העסקה של עובדים במדינה ולפי הדיווחים בתקשורת היוונית, מדובר בין היתר בעניינים כמו דמי אבטלה, סביבת עבודה לא מוסדרת וסיבות נוספות שקשורות כאמור, לנושאי העסקה של עובדים מקומיים במגזרים שונים.

חשוב להדגיש כי בשלב זה, אין צפי להשפעה על טיסות ליוון וממנה וכרגע נמלי התעופה וחברות התעופה שטסות ליוון ומיוון, לא הודיעו על שינויים בלוח הטיסות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר