זה אמיתי: נמל התעופה שבו מגבילים את משך החיבוק

נמל התעופה הניו זילנדי דאנידין חולל בימים האחרונים סערה, וזאת בעקבות החלטתו להגביל את זמן חיבוקי הפרידה לשלוש דקות בלבד • על פי מנכ"לית שדה התעופה, חיבוק פרידה לא צריך להיות ארוך במיוחד וכי אחרי 20 שניות מופרש בגוף אוקסיטוצין

נוסעים בנמל תעופה. צילום: אי.אף.פי

נמל התעופה הניו זילנדי דאנידין, חולל בימים האחרונים סערה ברחבי המדינה וכן בעולם כולו וזאת בעקבות החלטתו להגביל את זמן חיבוקי הפרידה, שנעשים באזור הורדת הנוסעים, למשך 3 דקות בלבד. "אם אתם רוצים להיפרד במשך יותר זמן, עשו זאת בחניון", נכתב בשלט שהוצב במיוחד עבור כך בכניסה לאזור הפרידה.

הפרסום על החלטת הנמל, שהפך לוויראלי ברשת, חולל ויכוח גדול בין הגולשים. חלק מהגולשים טענו שמדובר בהוראה טיפשית ואפילו לא אנושית. "להגביל חיבוקים ל-3 דקות זה לא אנושי", כתב אחד המגיבים. מנגד, אחרים ציינו שהם מופתעים לטובה כיוון שברוב שדות התעופה אין בכלל אפשרות לעריכת פגישות פרידה בתוך הנמל ולכן האפשרות להיפרד בשטח מוגדר היא "פנטסטית".

ניו זילנד, צילום: GettyImages

מנכ"לית נמל התעופה, דניאל דה בונו, הסבירה בראיון שנתנה לרדיו בניו זילנד כי מחקרים מראים שחיבוק פרידה טוב לא צריך להיות ארוך במיוחד וכי אחרי 20 שניות מופרש בגוף אוקסיטוצין, הידוע כ"הורמון האהבה". משום כך, הסבירה המנכ"לית כי ההגבלה הנוכחית תאפשר לכמות גדולה יותר של משפחות להיפרד או להיפגש.

עוד סיפרה כי "מגרש החנייה שלנו ראה המון דברים מעניינים לאורך השנים", כשבסוף דבריה היא סיכמה כי שדה התעופה מאפשר שהות של 15 דקות בחינם בחניון, כך שפרידות ארוכות יכולות להיעשות שם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר