נוסעים בנתב"ג. צילום: יוסי זליגר

אם לא יהיו הפתעות: חברת התעופה מאירופה שצפויה לחזור כבר מחר לישראל

לאחר שהאיחוד האירופי הסיר את ההמלצה שלא לטוב מעל ישראל, חברות תעופה שונות חוזרות להפעיל טיסות • חברת תעופה אחת הפתיעה והחליטה להקדים את החזרה שלה

לפני כשבוע וחצי, הודיעו באיחוד האירופי על הסרת ההמלצה לחברות התעופה שלא לטוס מעל ישראל. ההודעה הביאה עמה לא מעט תקווה לנוסעים הישראלים, אך בפועל חברות תעופה בודדות חזרו או הצהירו שיחזרו.

אחת מהחברות שהקדימה את החזרה לישראל בעשרה ימים היא אייר אירופה, שהייתה אמור לחזור לישראל ב-31 באוקטובר ולפי ההודעה האחרונה שלה – תחזור כבר מחר.

ממריאים, צילום: קוקו

בדקנו את הנושא ונכון לכתיבת שורות אלו, כ-24 שעות לפני החזרה הצפויה של אייר אירופה, אין כל שינוי והם אכן צפויים לחזור ולהפעיל טיסות בקו מדריד-תל אביב כבר מחר. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בתקופה עם לא מעט שינויים וייתכן שהתפתחויות שונות יגרמו לשינויים בהחלטות של החברה ושל חברות אחרות.

אייר אירופה מפעילה טיסות ישירות בקו שבין מדריד לתל אביב, אך ישראלים רבים ממשיכים איתה ליעדי דרום וצפון אמריקה וליעדים נוספים. נכון לעכשיו, מדובר בחברת התעופה הספרדית היחידה שצפויה לחזור בימים הקרובים לישראל, לאחר שוויולינג ואיבריה אקספרס ביטלו לתקופות רחוקות יותר.

חופשה במדריד בהישג יד, צילום: Getty Images

נכון לעכשיו, חברות תעופה רבות האריכו את ביטולי הטיסות לישראל ומישראל וביניהן ITA האיטלקית, איבריה אקספרס הספרדית, וירג'ין אטלנטיק, אג'יאן, לוט וחברות תעופה נוספות. מי שחזרה לישראל במהלך השבוע שעבר היא חברת התעופה מסיישל – אייר סיישל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...