בעקבות הסופה: אטרקציות התיירות מהמבוקשות בעולם צפויות להיסגר

דיסניוורלד, אולפני יוניברסל, עולם המים ועוד - אלו רק חלק מהמקומות התיירותיים בפלורידה שייסגרו בעקבות הוריקן מילטון • טיסות רבות צפויות להתבטל - גם כאלה שרק היו אמורות לעבור דרך המדינה • הצפי להוריקן קשה מאוד, בעוצמות שעשויות לגרום נזקים כבדים לרכוש, ומיליונים פונו מבתיהם

השלט בדיסניוורלד פלורידה רגע לפני הגעת הוריקן מילטון. צילום: רויטרס

הוריקן מילטון צפוי להגיע בשעות הקרובות לחופי פלורידה, ובין היתר לפגוע בעצמה מסוימת גם באורלנדו, אחת הערים המתוירות בארה"ב, בעיקר לאור הפארקים הידועים של דיסני - דיסניוורלד, עולם המים ועוד.

על פי פרסום באתר CNN, כל ארבעת הפארקים של דיסני באורלנדו צפויים להיסגר, בהתאם להתפתחות הסופה באזור. בנוסף, גם אולפני יוניברסל סטודיו שידועים כאטרקציה תיירותית מבוקשת מאוד צפויים להיסגר וכך גם עולם המים, לגו לנד, מרכז החלל קייפ קנוורל, הפארק הלאומי אוורגליידס השירותים יהיו מוגבלים ומרכז המבקרים יהיה סגור וכך גם אטרקציות תיירותיות נוספות.

מבקרים בדיסניוורלד מתכוננים באחד ההוריקנים הקודמים בפלורידה, צילום: AP

בנוסף, טיסות רבות צפויות להתבטל באזור ולא רק טיסות לפלורידה ומפלורידה, אלא גם לא מעט כאלה שאמורות לעבור בדרך. בשיחה עם ישראלים שהיו אמורים לטוס מקנדה למקסיקו הם מספרים: "קיבלנו הודעת ביטול לטיסה שלנו בעקבות ההוריקן הקרב, זה משפיע על הרבה מאוד טיסות".

על פי הדיווחים, הצפי הוא להוריקן קשה מאוד, בעוצמות רוח חזקות, כאלה שעשויות לגרום לנזקים כבדים לרכוש ואף עשויים לגרום לפגיעה בחיי אדם. מיליונים פונו מבתיהם ומיליונים צפויים לסבול מניתוק ממערכת החשמל. בארה"ב דרוכים לקראת תחילתו של אחד ההוריקנים החזקים שידע האזור.

אולפני יוניברסל בפלורידה, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר