החל מ-610 שקלים: ביקרנו במלון שנמצא במקום הכי שווה בתל אביב

אם אתם זקוקים לחופשה אורבנית שקרובה לכל מוקדי התרבות הכי שווים בעיר - הגעתם למקום הנכון • וזה עוד לפני שדיברנו על המסעדה השווה ששוכנת בלובי

המלון ברחוב מנדלי. צילום: נועם (דבול) דביר

שעון החורף יגיע עוד מעט גם לתל אביב, מכה לא פשוטה למלונות עם בריכה או גגות שיזוף, שיאבדו את הרלוונטיות לחודשים הקרובים. יצאנו לבדוק מלון שאמנם אין לו בריכה, גג שיזוף או ג'קוזי – אבל הוא קרוב למקומות הבילוי של דיזנגוף, עם חדרים נוחים ועם מסעדה בלובי שהיא שובר שוויון.

למלון קוראים "המלון ברחוב מנדלי" והוא ממוקם, באופן לא מפתיע, ברחוב מנדלי בתל אביב, נמצא בין הירקון ודיזנגוף ומספר צעדים מחוף הים והטיילת. אנחנו מגיעים אליו לרגל רכישתו, בסכום של 92 מיליון שקלים, על ידי רשת מלונות פרימה.

קרוב להכל,

בשנים האחרונות, המלון עבר שדרוג והוא מכיל 66 חדרים שמתפרשים על פני שש קומות. החדרים קלאסיים, מעוצבים ובעיקר פרקטיים מאוד. עם זאת, מדובר בחדרים לא גדולים ובחלק מהם אין חלונות שמאפשרים "לנשום" את העיר הלבנה.

מרבית החדרים הם חדרים זוגיים ולא תמצאו שם חדרים מפוארים עם ג'קוזי או מרפסות, כיוון שהמלון פונה לאורחים שמחפשים מיקום אטרקטיבי וחופשה אורבנית, עם קרבה להצגות, סרטים, מועדונים ומסעדות.

בעיקר פרקטי,

בכל מלון בעיר יש יתרונות וחסרונות, אבל למלון ברחוב מנדלי יש פלוס רציני: בלובי שלו שוכנת אחד המסעדות הטובות בעיר - מסעדת השף משיה. ארוחות בוקר של מלונות בסופי שבוע כבר מזמן הפכו מבוקשות גם לאורחים מבחוץ ולא תמיד קל למצוא מקום.

במקרה הזה, אורחי המלון מקבלים עדיפות בארוחת הבוקר, במקרה הזה, שמוגשת במשיה. הארוחה הייתה טעימה ומדויקת, וכללה גם מנות לפי בחירה אישית וגם בופה עשיר וקינוחים איכותיים. אנחנו אכלנו במשיה גם ארוחת ערב נהדרת, מהטובות בעיר.

אחת המסעדות הטובות בעיר, צילום: נועם (דבול) דביר

האורחים שמגיעים למנדלי יכולים להזמין גם עיסוי, למרות למלון אין ספא גדול אלא חדר טיפולים בודד, בו מתבצעים הטיפולים. המסאז' היה מעולה, אך מדובר בחוויה סובייקטיבית שמושפעת גם מהמטפל וגם מהמטופל.

כשחקרנו על המלון שמנו לב למשהו מעניין: לצד ביקורות חיוביות, הביקורות המרוצות פחות התרכזו דווקא בנותני השירות של המלון. אלא שמאז שרשת פרימה נכנסה לתמונה, השירות היה טוב ואדיב וכך היה גם בביקור שלנו.

חופשה באווירה קצת אחרת, צילום: נועם (דבול) דביר

"המלון ברחוב מנדלי" הוא המלון ה- 16 של רשת מלונות פרימה והמלון החמישי של הרשת בתל אביב. הוא הצטרף לבתי המלון של הרשת בעיר: פרימה סיטי, פרימה תל אביב, הוטל 75 וג'ייקוב סמואל. בימים אלה עובדים על מלון נוסף, באלנבי 81 תל אביב, שיוקם במבנה לשימור.

"אני חושב שמנדלי הוא מלון בוטיק, שמתאים לזוגות שמצד אחד מחפשים את הקרבה לתרבות, מסעדות ובילוי ומצד שני לים ולטיילת" אומר שאול כדורי, מנהל אשכול מלונות פרימה בתל אביב.

מחיר שווה מאוד, צילום: נועם (דבול) דביר

"הוא נמצא במרכז, אבל גם ברחוב שקט, יש בו משהו מאוד אינטימי ורגוע ולא פחות חשוב – אפשר לאכול בו ארוחה טובה במסעדת המשיה. את כל זה אפשר לעשות במחיר הוגן. אנחנו מציעים מגוון של חבילות בהן חבילה שכוללת ארוחת ערב במסעדה וגם עם הצגה בתאטרון בית לסין".

על תחום התיירות בתקופה האחרונה הוא אומר: "תל אביב היא עיר שבשנים האחרונות הייתה בנויה בעיקר על תיירות חוץ. אנחנו מחבקים תיירות פנים ורוצים לראות יותר ישראלים שבאים לנפוש כאן, גם בסופי שבוע וגם באמצע שבוע. אנחנו נותנים פתרון מעולה ברוח התקופה".

כמה נשלם?

באמצע שבוע החל מ-610 שקלים ללילה, בסוף שבוע החל מ-670 שקלים ללילה. בכל ימות השבוע חבילה של לינה עם ארוחת בוקר + ערב במשיה החל מ-1460 שקלים ללילה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר