בהמשך לביטולי הטיסות: המחיר השערורייתי שגובים בארקיע על כרטיס מיוון

בזמן שישראלים רבים נתקעו בחו"ל בלי אפשרות לחזור הביתה, חברות התעופה הישראליות נקראו לדגל, ונרתמו להחזיר נוסעים לישראל • נוסע שטס בחברת ארקיע: "אני מתבייש ששילמתי את המחיר הזה"

מטוסי ארקיע בשדה דב (ארכיון). צילום: משה שי

ישראלים רבים נתקעו מעבר לים ומחפשים פתרונות שיאפשרו להם לחזור לישראל. בשיחה עם אחד מהם, הוא סיפר על המחיר השערורייתי ששילם על כרטיס טיסה.

"שילמתי כמעט 950 דולרים על כרטיס מאתונה לישראל עם ארקיע. הייתי חייב לחזור לארץ, לא הייתה לי ברירה. אני מתבייש ששילמתי את המחיר הזה". בבדיקה באתר ארקיע, ניתן עדיין למצוא טיסות במחירים שנעים סביב 899 דולרים לכיוון אחד, מאתונה.

בבדיקה באל על וישראייר, המחירים נמוכים יותר, אך קשה למצוא מושבים. בישראייר פרסמו כי המחירים עומדים על 249 דולרים לכיוון מלרנקה ו-349 דולרים לכיוון מאתונה. באל על התחייבו ל-199 דולרים מלרנקה ו-299 מאתונה, לכל כיוון.

מחיר כרטיס מאתונה לישראל בחברת ארקיע,

מארקיע נמסר: ״ארקיע, כמו שאר חברות התעופה הישראליות, מתמודדות בשנה האחרונה עם אתגרים רבים. כשהחברות הזרות בורחות ולא מעיפות מבט נוסף אל עבר הצרכן הישראלי, אלו החברות כחול-לבן שממשיכות לטוס כל עוד השמים פתוחים. בהמשך להמלצת הרשות האירופאית לבטיחות בתעופה, חברות זרות רבות הודיעו אתמול והיום על ביטולי טיסות לישראל".

לא פחות,

"ארקיע שנרתמת להחזיר ישראלים הביתה, מגבירה את לוח הטיסות לאתונה ולרנקה. הטיסות יוצאות מהארץ ריקות בכדי להחזיר את מי שזקוק לחילוץ מאותם יעדים. לאור ביטולי צוותים של מטוסים חכורים, ארקיע נאלצת להעביר את הנוסעים למטוסי החברה, או למצוא להם חלופות אחרות.

"החברה מנהלת את מחירי הטיסות בהתאם לרמות הביקושים. ניתן להגיע לכל יעד של ארקיע במגוון רחב של מחירים. במציאות בה אנו נמצאים ארקיע מחוייבת ללקוחותיה, פועלת ועושה כל מאמץ על מנת להחזיר את כולם הביתה בשלום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר