טוס כפי יכולתך: חברת התעופה מודיעה על שינויים

חברת וויז אייר הודיעה בחודש שעבר על מנוי מיוחד, שמאפשר לטוס במחיר קבוע עם מספר התניות • כעת פורסמו שינויים בתנאי השימוש, ויש כאלה שנוגעים במיוחד לתושבי ישראל

וויז אייר. נפגעה מהתקלה. צילום: קוקו

חברת התעופה וויז אייר הודיעה בחודש שעבר על מנוי שמאפשר לטוס באופן כמעט חופשי, אך עם מספר הגבלות שכללו בין היתר צורך בתשלום של עשרה אירו לכיוון, הזמנת טיסה בחלון זמן שהוגדר מראש ותנאים נוספים. עלות המנוי הייתה 599 אירו לשנה, לאדם אחד. כעת, ימים לפני כניסה המנוי לתוקף, בחברה מודיעים על שינויים.

בהודעה שנשלחה למי שהזמינו את המנוי, נכתב כי החברה הסירה את החידוש האוטומטי לתושבי ישראל, כך שתתקבל הודעה לקראת סיום המנוי בין 30 ל-60 ימים לפני תום החברות. בחברה הבהירו כי ישנו שינוי במדיניות זמינות המושבים, וכי היא יכולה להיות שונה ממספר המושבים הזמינים בהזמנות רגילות. שינוי נוסף היא צמצום האפשרות שלא להגיע לטיסה, משלוש פעמים לפעמיים.

היישר ליעד הבא, צילום: ללא

בעקבות השינויים, עליהם ניתן לקרוא בהרחבה בהודעה שנשלחה ללקוחות שהזמינו את המנוי או בתקנון, החברה אפשרה למזמיני המנוי לבטלו ללא קנס לפרק זמן מסוים, שמפורט בהודעות שנשלחו. כזכור, האפשרות לרכוש את המנוי הסתיימה מהר, בעקבות ביקושים גבוהים.

נכון לעכשיו לא ניתן להזמין את המנוי, כיוון שכל המנויים שהוקצו למכירה, התחסלו. כרגע לא ברור מתי תחזיר החברה את האפשרות לרכישה נוספת. בכל מקרה, מומלץ לקרוא את כל הסעיפים בחוזה טרם רכישת המנוי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר