פורסמה הרשימה: אלו המלונות הכי טובים בעולם

כמדי שנה, 50BEST פרסם את דירוג בתי המלון הטובים בעולם, כשברשימה הפעם יש לא מעט מלונות שממוקמים ביעדי תיירות אהובים על התייר הישראלי • ברשימה יש לא מעט בתי מלון מסינגפור, ניו יורק, לונדון, פריז ובנגקוק, יעדים שידועים ברמת בתי המלון הגבוהה שבהם

מלון "אטלנטיס דה רויאל" בדובאי דורג בעשירייה הראשונה. צילום: אטלנטיס דה רויאל

כמו בכל שנה, 50BEST מפרסם את דירוג בתי המלון הטובים בעולם. ברשימה השנה יש לא מעט בתי מלון שממוקמים ביעדי תיירות אהובים מאוד על התייר הישראלי, חלקם אף במרחק של טיסה קצרה יחסית מנתב"ג.

במקום העשירי דורג מלון Nihi Sumba, באי סומבה שבאינדונזיה. כידוע, ישראלים לא יכולים להיכנס לאינדונזיה, אלא אם הם מחזיקים בדרכונים זרים, כך שרובנו ככל הנראה לא נוכל לנפוש בו. במקום התשיעי, מלון שישראלים רבים כבר ביקרו בו ונמצא במרחק של כשלוש שעות טיסה מישראל – אטלנטיס דה רויאל בדובאי. המלון הושק בתחילת השנה שעברה, עם הופעת ענק של ביונסה ומאז הוא נחשב לאחד מהמלונות הטובים בעולם.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Cheval Blanc Paris‎‏ (@‏‎chevalblancparis‎‏)‎‏

במקום השמיני דורג מלון סונבה פושי שנמצא במלדיביים. למרות ההצהרה של ממשלת המלדיביים, ישראלים עדיין יכולים להיכנס למדינה, אך במשרד החוץ הוציאו הודעה שמזהירה מפני כניסה למלדיביים. במקום השביעי מלון הממוקם ביעד שישראלים התחילו לגלות ולאהוב – מלון אמאן שבטוקיו. בתקופה הקרובה צפויים לבקר בעיר לא מעט תיירים, בעקבות השלכת שצפויה להתחיל שם בחודש הבא.

במקום השישי דורג מלון ראפלס בסינגפור, אליה אין טיסות ישירות מישראל, במקום החמישי מלון The Upper House שבהונג קונג, ובמקום הרביעי Cheval Blanc הפריזאי. במקום השלישי דורג מלון נוסף מהונג קונג, מלון Rosewood הונג קונג. למקום השני הגיע Passalacqua שבאגם קומו, המוכר לישראלים רבים. במקום הראשון – מלון Capella שממוקם גם הוא ביעד שאליו מגיעים הרבה מאוד ישראלים – בנגקוק.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Capella Bangkok (@capellabangkok)

ברשימה היוקרתית אין מלונות מישראל, וניתן לראות שיש לא מעט בתי מלון מסינגפור, ניו יורק, לונדון, פריז ובנגקוק, יעדים שידועים ברמת בתי המלון הגבוהה שבהם, כמות תיירים גדולה מאוד ומודעות גבוהה לכל מה שקשור לשירות ותיירות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר