מלון BRown acropol - נוף ישיר לאקרופוליס. צילום: צילום: מלונות בראון

ב-100 מיליון שקל: חברת ישראל קנדה רוכשת את רשת מלונות בראון

חברת המלונות רוכשת את פעילות רשת המלונות ביוון וחלק מהפעילות בישראל: "האסטרטגיה העתידית של החברה הינה להתרחב מעבר לים"

[object Object]

חברת המלונות ישראל קנדה הודיעה היום (חמישי) כי היא חתמה על מזכרי הבנות לרכישת רשת מלונות בראון בסכום של כ-100 מיליון שקל על ידי חברת הבת "ישראל קנדה מלונאות".

על פי ההודעה לבורסה, החברה הודיעה כי היא רוכשת את כל פעילות מלונות בראון בישראל וביוון, סה"כ 1,850 חדרים. רשת בראון ברחבי יוון, מונה 8 מלונות עם כ-1,076 חדרים. בנוסף, הרכישה תכלול 10 מלונות נבחרים בתל אביב ובירושלים, המוסיפים עוד 779 חדרים למצבת הנכסים.

ראובן אלקס, שותף ומנכ"ל רשת ישראל קנדה מלונות, הביע את התלהבותו מהמהלך: "אנו מברכים על כך שהגענו להבנות עם בעלי רשת בראון. אין לי ספק כי המותג בראון תחת ניהול ישראל קנדה מלונות יוכל לממש את הפוטנציאל הגדול שאנו רואים בו".

ראובן אלקס, שותף ומנכ"ל רשת ישראל קנדה מלונות, צילום: ללא קרדיט

אלקס הדגיש את החשיבות האסטרטגית של העסקה: "האסטרטגיה העתידית של החברה הינה להתרחב מעבר לים. אין ספק כי העסקה הלכה למעשה תוכל לבסס את פלטפורמת הניהול בחו"ל."

העסקה כוללת לא רק את הנכסים הפיזיים, אלא גם את המותג בראון, מועדון הלקוחות, אתר האינטרנט ומערכת ההזמנות של הרשת. התמורה הכוללת לעסקה בישראל נקבעה על סך של כ-100 מיליון ש"ח, כאשר כ-27 מיליון ש"ח ישולמו במזומן והיתרה בדרך של נטילת או הסבת חוב.

העסקה כפופה לתנאים מתלים, ביניהם אישור בית משפט, אישור הממונה על התחרות והסכמות עם גורמים נוספים. החברה מדגישה כי אין ודאות שמזכרי ההבנות יבשילו לכדי הסכמים מחייבים.

ברק רוזן ואסי טוכמאייר בעלי קבוצת ישראל קנדה, צילום: צילום: איל יצהר

עם השלמת העסקה, צפויה רשת מלונות ישראל קנדה להגיע להיקף של כ-3,600 חדרים בארץ ובחו"ל. הרשת רואה בכך בסיס להתרחבות משמעותית נוספת בזירה הבינלאומית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו