מטוס של Avianca airlines. צילום: AFP

צרחות ותפילות במטוס: "לא ראינו כלום, הייתה תחושה שלא נשרוד"

טיסה פנימית בקולומביה שעשתה את דרכה ממדיין לברנקייה, נכנסה לאזור של סופה טרופית, מה שגרם לתנודות משמעותיות של המטוס ולבהלה בקרב הנוסעים • הטיסה של חברת אוויאנקה איירליינס נכנסה לאזור עם רוחות חזקות, של יותר מ-73 קילומטרים לשעה

[object Object]

צילומים דרמטיים מתפרסמים מטיסה פנימית בין שני יעדים מתוירים בקולומביה – מדיין וברנקייה. על פי הדיווח באתר ניו יורק פוסט, הטיסה נכנסה לאזור של סופה טרופית, מה שגרם לתנודות משמעותיות של המטוס ולבהלה בקרב הנוסעים שהיו עליו.

הטיסה של חברת אוויאנקה איירליינס נכנסה לאזור עם רוחות חזקות, על פי הדיווח, של יותר מ-73 קילומטרים לשעה. באתר אל טיימפו הקולומביאני דווחה עדותו של אחד הנוסעים: "הקפטן אמר שאנחנו מתקרבים לנחיתה בברנקייה והכל היה רגיל, פתאום נכנסנו לערפל כבד ולא יכולנו לראות כלום, ואז התחילה המהומה".

כפי שניתן לראות בסרטונים, המטוס רעד ונוסעים רבים צרחו והתפללו. "היינו בלחץ, היינו מיואשים, כולם בכו, צרחו, התפללו, באמת ראינו שאנחנו לא הולכים לשרוד את זה", סיפר אחד הנוסעים לאתר אל טיימפו הקולומביאני.

בהמשך הוחלט לנחות בעיר קרטחנה במקום בברנקייה, בשל מזג האוויר החריג. לאחר מכן, הטיסה נחתה באיחור של כמה שעות בברנקייה. חשוב להדגיש כי לא היו נפגעים בצורה קשה באירוע, אך הסופה פגעה בעצים, בתים ורכוש על הקרקע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו