שיפוץ ב-30 מיליון שקלים: המלון המחודש שנפתח באילת

אחרי שעבר שיפוץ מאסיבי, מלון נווה אילת נפתח בעיר הדרומית והצליח לשלב בין אווירת המדבר לאורבניות התוססת • מהספא המפנק ועד הטאץ' האישי בחדרים - אתם לא תרצו לצאת משם

מלון נווה אילת. צילום: שירית אביטן כהן

מלון נווה אילת עבר שיפוץ בהשקעה של כ-30 מיליון שקלים ונחנך מחדש בימים אלה. המלון המחודש של רשת מלונות אטלס, מציע חוויה במחירים סבירים ומשלב את אווירת המדבר הייחודית לאילת עם החוויה האורבנית המקומית, של עיר חוף תוססת.

החדרים החדשים רחבי ידיים ושופצו באופן חם ומזמין, המתאים למשפחות וזוגות עם תשומת לב לפרטים הקטנים שיוצרים נוחות מקסימלית ורוגע. בכל חדר טאץ׳ אישי קטן עם יצירות אמנות משתנות. החדרים מאפשרים שהייה נוחה ומרווחת למשפחות קטנות וגדולות כאחד, מחדרי סטודיו שמתאימים לאירוח של עד שלושה אנשים, וסוויטות מרווחות עם מרפסת המכילות בנוחות חמישה אנשים. הסוויטות מחולקות לסלון וחדר שינה מופרדים עם דלת, דבר שמאפשר חופשה משפחתית עם פרטיות.

טאץ' אישי בכל חדר, צילום: שירית אביטן כהן

אחת מגולות הכותרת של השיפוץ הוא הספא החדש שנבנה במקום, ועוצב כולו מחומרים טבעיים. הספא מציע שלל טיפולים להפגת מתחים לאורחי המלון ולמבקרים מבחוץ. הבריכה הגדולה שודרגה עם פינות ישיבה מפנקות וערסלים, שממשיכים את הרצון ליצור חוויית שהייה מזמינה ומפנקת לצד מגוון האופציות שהלוקיישן המרכזי מציע בחוץ. עוד מציע המלון חדר כושר מאובזר במתקנים ואולם קולנוע קטן. כיאה למלון משפחות, ניכר שיש דגש גם על אירוח הילדים, אשר להם מוצע עולם שלם של פעילויות והופעות שיעסיקו אותם, בזמן שהמבוגרים נחים.

ברחבי המלון, החדרים והספא תלויות יצירות אמנות ואיורים של האמניות חביבה סליגסון ועדה רוטנברג, שיצרו אוסף ייחודי ומקורי במיוחד. במסגרת העיצוב והחשיבה על הקונספט הוזמנו שני ציורי קיר, האחד של האמן PESH, שמוכר בזכות הסגנון הייחודי של אמנות הרחוב שלו, שצויר מאחורי הקבלה לקבל את פני האורחים. הציור השני של עדה רוטנברג, מקשט את אזור הבריכה.

עושה חשק לטבול, צילום: שירית אביטן כהן

בפן הקולינרי, מוגשות במלון ארוחות בוקר וערב, בהן הושם דגש רב על מבחר אופציות בריאות ממרכיבים איכותיים. ארוחת הבוקר היא מזנון רחב ידיים בה פינות בריאות עם מבחר פירות יבשים וגרנולה, עמדת לחמים ולחמניות, מגוון סוגי ביצים, סלטים ועוד. בתפריט הערב ישנו מזנון מגוון, ססגוני ואלגנטי ובו סלטים להרכבה עצמית וסלטי שף, לצד מבחר מנות טבעוניות וצמחוניות, אליהם נלווית מדי ערב מנת שף אישית מוקפדת לבחירה שמכינים מול הסועדים.

המלון שוכן במרחק הליכה קצר משלל מסעדות ואטרקציות. בימים אלה נפתח לצדו קניון חדש של שבעת הכוכבים ו"פארק הטרמינל"- ריאה ירוקה שכוללת פארק אטרקציות חדש לילדים. המיקום מרכזי במיוחד ומשופע באפשרויות, למרות שלא תרצו לעזוב את המלון לרגע. 

כמה נעים, צילום: שירית אביטן כהן

"זה שנים שלא נפתח באילת מלון חדש ואנו שמחים להיות הסנונית המבשרת את בוא השינוי. בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, מלון נווה אילת מסמן את הכיוון אליו צועדת העיר בכלל והאזור בו ממוקם המלון בפרט. מעיר עם טיילת ואגדו בבריכות, אילת משנה פניה למרכז בילוי ופנאי עם שפע אטרקציות ואירועי תרבות", אומר ירון ליפמן, סמנכ״ל מטה ואסטרטגיה.

מחירי החדרים במלון ינועו החל מ-850 שקלים לזוג באמצע שבוע כמחיר השקה ללינה וארוחת בוקר. בסופי השבוע החל מ-1,050 שקלים לזוג כולל ארוחת בוקר.

הכותבת הייתה אורחת במלון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר