חברת התעופה שמציעה אינטרנט בחינם במטוסים

יונייטד איירליינס, שעדיין לא חידשה את פעילותה בישראל, הודיעה על התקנת אינטרנט מהיר וחינמי על המטוסים שלה • בדומה ליונייטד, גם חברת דלתא נמצאת בתהליך זהה וטרם חידשה את טיסותיה אל ישראל וממנה

ילדות משתמשות בטאבלט בזמן טיסה. צילום: Getty Images

חברות תעופה זרות רבות כבר חזרו לישראל, אך אחת שעדיין לא עשתה זאת היא יונייטד איירליינס. החברה האמריקנית מפעילה טיסות ישירות בימים שבשגרה בין ישראלים ליעדי ארה״ב,  אבל עדיין לא חזרה לפעול בישראל.

במקביל, יונייטד הודיעה על תוכניות להציע אינטרנט אלחוטי מהיר ובחינם בכל המטוסים שלה תוך שימוש בשירות Starlink של SpaceX. על פי הדיווחים, יונייטד תצייד יותר מ-1,000 מטוסים בשירות ה-wifi Starlink בשנים הקרובות.

במרחק נגיעה, צילום: Getty Images

התהליך צפוי להתחיל בתחילת שנת 2025, כאשר טיסות הנוסעים הראשונות שיציעו את השירות צפויות בהמשך השנה הבאה. על פי הדיווחים מעבר לים, האינטרנט יאפשר גישה לשידורים חיים, סמטרימינג, אינטרנט מהיר, שליחת מסמכים ועוד.

כפי שפרסמנו כאן, גם דלתא נמצאת בתהליך ציוד מטוסיה בשירותי אינטרנט חינמי שכבר נכנס לתוקף בחלק מהטיסות, אך התהליך צפוי להתארך, עד שיוטמע בכל המטוסים שלהם. בדומה ליונייטד, גם דלתא עדיין לא חזרה לפעול בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר