תאילנד. צילום: Getty Images

תאילנד בפחות מ-800 דולר: חברות התעופה שמוסיפות טיסות לישראל

כמה שבועות לאחר גל ביטולי הטיסות, רוב החברות הזרות התחילו לחזור לישראל ובימים האחרונים ישנן גם חברות הבוחרות להגביר את פעילותן בארץ • אחת החברות היא אתיחאד, שהודיעה על הוספת טיסות בקו בין אבו דאבי לתל אביב

[object Object]

בתחילת אוגוסט התרגלנו לקבל הודעות על ביטולי טיסות לישראל. כעבור כמה שבועות, רוב החברות הזרות התחילו לחזור לישראל ובימים האחרונים מתפרסמים דיווחים בכיוון אחר מצד חברות התעופה - לא רק שחוזרים לישראל, גם מגבירים פעילות.

חברת התעופה פליי דובאי הודיעה על הוספת טיסה שמינית ביום בקו שבין דובאי לתל אביב. חברת התעופה מדובאי תפעיל 56 טיסות בשבוע בין היעדים.

פליי דובאי הודיעה על הוספת טיסה שמינית ביום בקו שבין דובאי לתל אביב, צילום: קוקו

רוב הישראלים ממשיכים לטוס עם פליי דובאי או אמירייטס (עימה פליי דובאי עובדת בשיתוף פעולה) מדובאי ליעדים רחוקים. אמירייטס עצמה עדיין לא חזרה לישראל, אך ניתן למצוא טיסה עם פליי דובאי וטיסת המשך מדובאי לבנגקוק במחירים שמתחילים מ-788 דולרים בחודש נובמבר (תאריך לדוגמה: 14 עד 21 בנובמבר).

היום (ראשון) הודיעה חברת התעופה אתיחאד על הוספת טיסות לישראל. החברה תפעיל 12 טיסות בשבוע בקו אבו דאבי- תל אביב. על פי הודעת החברה, החל מ-1 בדצמבר (התאריך שבו יעלו ל-12 טיסות), ניתן יהיה למצוא טיסות לבנגקוק עם קונקשן באבו דאבי במחירים שמתחילים מ-768 דולרים לאדם.

גם קבוצת לופטהנזה הודיעה על הרחבת פעילותה בישראל, צילום: רויטרס

קבוצת לופטהנזה הודיעה על הרחבת פעילותה בישראל וזאת זמן קצר לאחר חזרתה לארץ. כעת, סוויס ולופטהנזה הודיעו על החזרת טיסות הלילה ובנוסף, צוותי חברות התעופה שחברות בקבוצת לופטהנזה יחזרו לישון בישראל, החל מ-30 בספטמבר אם לא יהיו שינויים במצב הביטחוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו