ירדו מהמערכות: חברת התעופה שהפסיקה למכור טיסות לישראל עד השנה הבאה

בזמן שחברות תעופה רבות הודיעו בשבועות האחרונים שיחזרו לפעול בישראל, יש מי שממשיכות לחשוש ולבטל • חברת התעופה הספרדית וויולינג, שמפעילה טיסות בקו תל אביב-ברצלונה, לא צפויה לחזור בקרוב

ברצלונה. צילום: רויטרס

חברות תעופה רבות חזרו בשבועות האחרונים לישראל, אך ישנן גם לא מעט שעדיין לא מפעילות טיסות. אחת מהחברות שעדיין לא חזרה לישראל היא וויולינג הספרדית, שהפעילה טיסות ישירות בקו שבין ברצלונה לתל אביב.

עד לא מזמן, החברה הסירה את הטיסות לישראל ומישראל עד סוף חודש אוקטובר. בבדיקה באתר החברה, ניתן לראות כי כל הטיסות הוסרו עד לחודש ינואר בשנה הבאה. חברת וויולינג הספרדית לא פרסמה הודעה רשמית בנוגע להמשך הפעילות בישראל, וייתכן שיתווספו טיסות למערכת בהמשך.

אז נטוס למדריד, צילום: AP Photo/Emilio Morenatti

כזכור, שתי חברות התעופה הספרדיות איבריה אקספרס ואייר אירופה, כבר חזרו לישראל ומפעילות טיסות בקו למדריד. מי שהתחילה לטוס לאחרונה לברצלונה היא חברת בלו בירד היוונית, לאחר היעדרותה של וויולינג.

נכון לעכשיו, יש כמה חברות שלא חזרו לישראל מגל הביטולים האחרון שהחל בימים הראשונים של חודש אוגוסט וביניהן ראינאייר, יונייטד, דלתא, אייר אינדיה וחברות תעופה נוספות. חברות נוספות שעדיין לא טסות לישראל: איזיג'ט, KLM, אייר קנדה, אמריקן איירליינס, קתאי פסיפיק, קוריאן, אמירייטס, טורקיש איירליינס ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר