תתכוננו: כך תשפיע ההחלטה של גרמניה על תיירים שיגיעו לאירופה

תיירים רבים שבוחרים לנסוע לגרמניה עושים זאת ברכב או בתחבורה ציבורית, ומשלבים כמה מדינות באותו הטיול • בקרוב מאוד המדינה תגביל את כל הגבולות היבשתיים שלה ולא תאפשר מעבר חופשי, כשכל הנכנסים למדינה יצטרכו לעבור בדיקות קפדניות

ברלין. צילום: GettyImages

אתמול (שני) פרסמנו כאן, באתר "ישראל היום", כי החל מ-16 בספטמבר, גרמניה תגביל את כל הגבולות היבשתיים שלה ולא תאפשר מעבר חופשי. כל הנכנסים למדינה, מכל אחת מתשע המדינות שגובלות בגרמניה, יצטרכו לעבור בדיקות קפדניות ורק אז יקבלו אישור כניסה לגרמניה.

גרמניה היא אחת המדינות המתוירות באירופה בכל הקשור לנסיעות ברכב או בתחבורה ציבורית. המדינה גובלת בתשע מדינות אחרות: דנמרק, הולנד, צרפת, בלגיה, פולין, צ׳כיה, לוקסמבורג, אוסטריה ושווייץ.

בקרוב גרמניה תגביל את כל הגבולות היבשתיים שלה, צילום: ThinkstockPhotos

תיירים רבים יוצאים לטיולים ארוכים שכוללים כמה מדינות באירופה ובהרבה מאוד מקרים, גרמניה היא אחד מהיעדים או לפחות כזאת שעוברים דרכה וזאת בשל מיקומה המרכזי וגודלה.

כאמור, כל מי שירצה כעת לעבור דרך גרמניה באמצעות רכב או תחבורה ציבורית, יצטרך לעבור בדיקות קפדניות, החל מ-16 בספטמבר ולמשך חצי שנה.

גרמניה נחשבת ליעד אטרקטיבי בחורף בשל שווקי הכריסמס, צילום: GettyImages

הסיבות לכך הן בעיקר החשש מהגירה לא חוקית ופיגועי הטרור לאחרונה שמטרידים תושבים רבים בגרמניה.

בתקופת החורף, גרמניה נחשבת ליעד אטרקטיבי מאוד בכל הקשור לחופשות חורף ורבים משלבים אותה עם שווייץ, אוסטריה ומדינות נוספות וזאת בשל שווקי הכריסמס הידועים במדינה, אתרי הסקי וכאמור, האפשרות לשלב ביקור בכמה מדינות במקביל, בטיול אחד ובנסיעות קצרות יחסית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר