מטוס. צילום: אתר בלו בירד

הנוסעים עלו על הטיסה לישראל - והתבשרו שיטוסו ליעד אחר

עשרות נוסעים ישראלים שנפשו בברצלונה היו בטוחים שהם חוזרים לישראל, אבל לחברת התעופה היו תכניות אחרות • "הייתה מהומה, אנשים רצו לצאת מהמטוס"

[object Object]

עשרות נוסעים שעלו לטיסת בלו בירד מברצלונה, היו אמורים להגיע הלילה (שני) לישראל אך בעקבות אירוע חריג, הם התבשרו עוד לפני ההמראה שהטיסה תעצור בכרתים.

בשיחה עם אחד הנוסעים שהיו על המטוס הוא סיפר: ״עלינו לטיסה ועוד כשהיינו על הקרקע, אמרו לנו שלא נטוס לישראל, אלא לכרתים. הייתה מהומה, אנשים רצו לצאת מהמטוס, אבל אחרי דקות ארוכות של ויכוחים, הנוסעים השתכנעו והמטוס המריא כשכולם נשארו עליו. המטוס נחת בכרתים ושם הפנו אותנו למלון, בו אנחנו נמצאים עד עכשיו. הודיעו לנו שהטיסה לארץ צפויה לצאת בשעה 18:15".

מהומה במטוס, צילום: ללא

על המטוס היה גם קרוב משפחה של אחד מנרצחי הפיגוע אתמול במעבר אלנבי. פנינו לחברת בלו בירד וידענו אותם על הטרגדיה, שם טיפלו בו באופן אישי: "מיד רכשנו עבורו כרטיס טיסה לישראל ודאגנו שיגיע לארץ בצורה המהירה ביותר", הסבירו בחברה.

בלו בירד הסבירו את המקרה בשיחה עם ישראל היום: "כתוצאה ממגבלות מזג אוויר בשדה התעופה בברצלונה, נוצרו עיכובים שלא בשליטת חברת התעופה, במועדי הנחיתות בשדה התעופה בברצלונה. העיכובים הובילו בעקיפין לדחיית שעות ההמראה המתוכננות והובילו לכך, שבכדי שצוות המטוס לא יחצה את סף שעות הפעילות המותר, המטוס ביצע משך טיסה קצר אל השדה בכרתים.

סוף טוב, צילום: ללא

עם הנחיתה, הנוסעים הועברו לבתי המלון באי וינחתו היום בישראל בטיסת Blue Bird Airways מכרתים לתל אביב. אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה מכך, אך מנגד מחוייבים לפעול על פי נהלי הבטיחות המחייבים את חברות התעופה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו