ניו יורק. צילום: GettyImages

חברת התעופה שמציעה טיסות לארה"ב ב-540 דולר – עם עצירה ארוכה בדרך

חברות התעופה האמריקניות לא טסות לישראל, מחירי הטיסות לארה"ב מטפסים וקשה מאוד לתפוס מושבים בטיסות ליעדי ארה"ב השונים • מי שיצאה במבצע מעניין שיכול לפתור את הבעיה היא אייר אירופה - שמציעה פתרון זול, אך עם עצירה במדריד

[object Object]

נושא הטיסות לארה"ב תפס לאחרונה לא מעט כותרות. מחירי הטיסות הישירות של אל על הגיעו לכ-2,000 דולרים במחירי הקצה, חברות התעופה האמריקניות לא טסות לישראל נכון להיום וקשה מאוד לתפוס מושבים בטיסות ליעדי ארה"ב השונים.

רוב האפשרויות שנותרו לישראלים הן טיסות עם עצירה בדרך, אך חברות תעופה זרות רבות הפסיקו את טיסותיהן לישראל ולכן גם במקרה הזה, מגוון האפשרויות הצטמצם. חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, שחזרה לישראל ובתקופה האחרונה מראה יציבות יחסית, יצאה אתמול (שני) במבצע מעניין. טיסות לניו יורק במחירים שמתחילים בכ-540 דולרים.

מטוס אייר אירופה, צילום: קוקו

המחיר הנמוך ביותר שמצאנו עם אייר אירופה הוא 540 דולרים לאדם דרך סוכנויות נסיעות שונות שמופיעות במנועי החיפוש, כשבאתר הרשמי של החברה המחיר גבוה יותר בכ-20 דולרים. המחירים הם לטיסות הלוך וחזור, לכרטיס בסיסי שכולל טרולי בלבד. מחיר לדוגמה נמצא בין התאריכים 11 עד 22 בספטמבר, אך ישנן עוד טיסות רבות בטווח מחירים דומה שמגיע עד 579 דולרים לניו יורק. למרות המחיר האטרקטיבי, יש עניין שחשוב לדעת – מדובר במסע ארוך יחסית, שמצריך הישארות של כמעט יום שלם במדריד. יש מי שיראו את העניין כיתרון שמאפשר שילוב קצר של יעד נוסף ויש מי שיראה בזה כדרך פחות נוחה להגיע לארה"ב.

החברה הספרדית יצאה במבצעים גם בקו למיאמי, עם עצירה דומה במדריד, שם המחירים קצת יותר גבוהים ונעים סביב קצת יותר מ-600 דולרים. גם במקרה הזה, יש אפשרויות בחירה רבות לחודשים הקרובים. לפי הודעת החברה, המחיר תקף למכירה עד 17 בספטמבר, לטיסות שימריאו עד 13 ביוני 2025.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו