פרסום ראשון: מנוי שנתי לטיסות במחיר קבוע הגיע לישראל

חברת התעופה וויז אייר משיקה מנוי שנתי לטיסות מישראל, בדומה למנוי שמוצע במדינות שונות ברחבי אירופה ובאיחוד האמירויות • כמה זה עולה ולאילו יעדים ניתן לטוס? כל הפרטים

נוסעים במטוס . צילום: GettyImages

בחודשים האחרונים פרסמנו כאן על המנוי השנתי של וויז אייר שתקף במדינות שונות ברחבי אירופה ובאיחוד האמירויות וכעת, מנוי שנתי מגיע לישראל. מדובר במנוי שנתי, עליו משלמים מחיר של 599 אירו, בתוספת של 9.99 אירו לטיסה ובשלב ראשון, מחיר ההשקה הוא 499 אירו למנוי שנתי ל-10,000 המנויים הראשונים.

המנוי תקף לכל יעדי וויז אייר מישראל וביניהם: אתונה, לונדון, בוקרשט, בודפשט, וינה, מילאנו, ורנה, אבו דאבי, רומא, ורשה ויעדים נוספים. כמובן שיש אותיות קטנות וביניהן: יש צורך להזמין בשלושת הימים שלפני הטיסה, המנוי הוא שנתי ולא ניתן לעשות מנוי חודשי בלבד, המנוי הבסיסי הוא עם כבודה בסיסית בלבד, אך ניתן להוסיף כבודה בתוספת תשלום. על פי המנויים במדינות אחרות, תוספת של וויז פריוריטי שכוללת תיק גב עד 10 ק"ג וטרולי עד 10 ק"ג, תעלה בין 35 ל-40 אירו לכיוון.

מטוס של וויז אייר (ארכיון), צילום: משה שי

לפי האתר של וויז אייר, המנוי לא ניתן להעברה לאדם אחר ולא יינתן החזר עבור חודשים שבהם המנוי לא ינצל את הטיסות. בנוסף, על פי המידע הקיים באתר וויז אייר, המנוי מתחדש באופן אוטומטי בסוף השנה ובמידה שמעוניינים לבטלו, יש צורך להודיע על כך 14 ימים מראש. באתר וויז אייר נכתב כי נשלחת התראה למייל 14 ימים לפני סוף המנוי.

וויז אייר היא חברת הלואוקוסט היחידה שפעילה עכשיו בישראל מבין שלוש החברות הגדולות. ריינאייר האריכה את תוקף ביטולי הטיסות שלה לישראל ומישראל עד 28 באוגוסט ואיזיג'ט הבריטית לא חזרה לישראל מאז 14 באפריל. וויז אייר אמנם ביטלה טיסות לישראל במשך כמה ימים לפני כשבוע וחצי, אך חזרה בה לפני כשבוע ומאז היא פועלת בישראל באופן רצוף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר