"לאונרדו גרנד ריזורט". צילום: Antonis Engrafou

גן עדן ים־תיכוני: המלון הישראלי בלב קפריסין

מלון "לאונרדו גרנד ריזורט" מרשת פתאל מציע לאורחיו חוויית "הכל כלול", אבל ברמה אחרת: 255 חדרי יוקרה, ארבע מסעדות גורמה, בריכות מפנקות וספא מושלם • בחוץ תוכלו למצוא חוף ים בתולי ונוף עוצר נשימה של לימסול הבירה • המלון הזה לא רק עמד בציפיות - הוא עלה עליהן

[object Object]

בעוד הגלים מלטפים את רגליי, עצרתי להביט סביב. מלפניי שמש קפריסאית חמימה וחוף בתולי, ומאחוריי מלון מפואר - "לאונרדו גרנד ריזורט", פנינת התיירות החדשה של רשת פתאל בלימסול הבירה.

זהו מלון חמישה כוכבים ראשון של הרשת בקפריסין, שמצטרף לשאר מלונותיה באי ול־300 בתי המלון שלה בארץ ובעולם.  המלון עבר לאחרונה שיפוץ מקיף בהשקעה של 20 מיליון יורו, ומציע 255 חדרים יוקרתיים, ובהם 21 חדרים מפוארים עם גישה ישירה לבריכה הצופה לים. המלון ממוקם בפרוורי לימסול, באזור שקט ונקי מאוד. מתחם המלון כולל בניין בן חמש קומות, גנים מטופחים המשתרעים על פני 4,500 מ"ר, חוף ים מרהיב, שתי בריכות שחייה - חיצונית ומקורה מחוממת - ובריכת פעוטות שבה בני בן השמונה חודשים השתכשך בעודי נהנה מהשמש הנעימה.

21 חדרים מפוארים עם גישה ישירה לבריכה הצופה לים, צילום: Antonis Engrafou

והאוכל? הו, האוכל. ארבע מסעדות שונות הציעו חוויות קולינריות מגוונות: מארוחת בוקר עשירה במסעדת "דה פאלמס" (בשיטת מזנון מגוונת ומושקעת מאוד, עם חלב מכל הסוגים ומגוון רחב של גבינות ושל סלטים טריים), דרך "אסאי" ו"Ouzeria By the Sea" הים־תיכונית שהפכה בערב למקום בילוי מושלם עם מוזיקה באווירה תוססת, ועד למסעדה האסיאתית "ישינוקי" לארוחת ערב רומנטית.

את החוויה הקולינרית השלימו שלושה ברים (בר אסיאתי, בר בבריכה ובר בלובי), גלידרייה ופטיסרי שהגישה קינוחים ייחודיים. הפתיע אותי במיוחד הדגש על הפרטים הקטנים. בניגוד לרבים ממלונות הכל כלול, כאן לא התפשרו על איכות המשקאות. הקוקטיילים היו ברמה של בר יוקרתי, והאלכוהול? רק מהמותגים הטובים ביותר.

ארבע מסעדות שונות מציעות חוויות קולינריות מגוונות, צילום: Antonis Engrafou

המלון הציע אטרקציות ספורט ימי בחוף, מגרש טניס רחב עם מאמן פרטי בתשלום הוגן של 40 יורו לשעה, מועדונים ייעודים לפעוטות, לילדים ולנוער עם פעילויות מסביב לשעון, עמדות סוני פלייסטיישן, גן שעשועים, חדר כושר מאובזר ושירותי בייביסיטר להורים. שירותי הספא העניקו חוויה מרגיעה לגוף ולנפש, גם לילדים שרוצים להתפנק כמו גדולים. הסאונה היבשה והרטובה היתה זמינה ללא תשלום בשעות היום, והיתה אופציה לחדר פרטי במתחם הספא המפנק.

בזכות אולמות הכנסים והאירועים שבו, המלון נחשב אחד ממרכזי הוועידות הגדולים בקפריסין ומקום אידיאלי לעריכת כנסים, ישיבות, חתונות ואירועים מיוחדים אחרים.

שירותי הספא העניקו חוויה מרגיעה לגוף ולנפש, צילום: Antonis Engrafou

בסוף החופשה, כשארזתי את המזוודה בלב כבד, הבנתי שמצאתי את גן העדן הפרטי שלי. "לאונרדו גרנד ריזורט" לא רק עמד בציפיות - הוא עלה עליהן, ובגדול. אם אתם מחפשים חופשה שתשאיר אתכם עם חיוך על הפנים ועם זיכרונות מתוקים לשנים הבאות - אתם יודעים לאן לנסוע.

הכותב היה אורח של רשת מלונות פתאל בקפריסין

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו