פרסום ראשון: חברת התעופה שמבטלת את כל הטיסות לארץ עד מרץ 2025

חברת התעופה קתאי פסיפיק המבוססת בהונג קונג הודיעה כי היא מבטלת את כל הטיסות לישראל ומישראל עד 27 במרץ 2025 • החברה הייתה חברת התעופה היחידה שהפעילה טיסות ישירות בקו הונג קונג- תל אביב

הונג קונג. צילום: gettyimages

בתחילת מלחמת חרבות ברזל, חברות תעופה רבות ביטלו את טיסותיהן לישראל ומישראל, אך ככל שחלף הזמן, רבות מהן חזרו. נכון להיום, מעל 50 חברות תעופה כבר פועלות בנתב״ג.

היום, הודיעו בחברת התעופה קתאי פסיפיק מהונג קונג כי החברה מבטלת את כל הטיסות לישראל ומישראל עד 27 במרץ 2025.

קתאי פסיפיק הייתה חברת התעופה היחידה שהפעילה טיסות ישירות בקו הונג קונג- תל אביב וזאת לאחר שאל על ביטלה את הקו להונג קונג.

קתאי פסיפיק, צילום: יחצ

נכון לעכשיו, מלבד היינאן בתדירות נמוכה, אייר אינדיה וחברות התעופה מהאמירויות, אין חברות זרות שטסות מישראל מזרחה.

קתאי פסיפיק כאמור ביטלה את כל הטיסות לארץ לשמונת החודשים הקרובים ואילו קוריאן וגאלף אייר, חברות תעופה נוספות שהפעילו טיסות ישירות לארץ עד תחילת המלחמה, לא חזרו גם כן, מה שמקטין את התחרות בקווים למזרח ועשוי להשפיע גם על המחירים.

כזכור, מי שהייתה שחקנית חזקה בקווים למזרח הייתה טורקיש איירליינס, שגם היא לא חזרה לישראל וכרגע אין צפי לחזרה, מה שמשאיר בעיקר את אל על, אייר אינדיה, אתיחאד, פליי דובאי והיינאן בתחרות למזרח.

אפשרות נוספת להגיע ליעדים שונים במזרח היא דרך אתיופיה עם חברת התעופה אתיופיאן איירליינס, שמציעה גם לא מעט אפשרויות של קונקשנים נוחים יחסית באדיס אבבה.

כמובן שישנה אפשרות גם לטוס מערבה לאירופה ומשם לטוס בחזרה למזרח, אך ברוב המקרים מדובר בהארכה משמעותית של המסלול.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר