בהרבה יעדים באירופה: מזג אוויר חריג בימים הקרובים - הרשימה המלאה

ישראלים רבים טסים ליעדים שונים באירופה בימים אלו, וצפויים לחוות גל חום משמעותי בהרבה יעדים ברחבי היבשת • בין היעדים החמים: יוון, קפריסין, מדריד, בוקרשט, רומא ועוד

תיירות באיטליה משתמשות במאוורר נייד (ארכיון). צילום: רויטרס

הנופשים ביוון ובקפריסין בשבועות האחרונים כבר התרגלו לטמפרטורות גבוהות במיוחד שמגיעות בימים האחרונים לשיאים של הרבה מאוד שנים ביחס לתקופה, כאשר בחלק מהמקומות נמדדו 43 מעלות לפי הדיווחים.

עם זאת, יוון וקפריסין לא לבד - בימים הקרובים צפוי גל חום כבד בהרבה יעדים ברחבי אירופה, כאשר במדריד ובבוקרשט הטמפרטורות צפויות להגיע עד לכ-40 מעלות.

גל חום חריג ביוון. האי מיקונוס, צילום: Getty Images

יעדים נוספים שמבוקשים מאוד בקרב תיירים ישראלים הם רומא ובודפשט, בהם יורגשו בימים הקרובים 38 ו-36 מעלות בהתאמה. הטמפרטורות הגבוהות צפויות להיות מורגשות ביעדים לאורך כל סוף השבוע הקרוב ולקראת תחילת השבוע הבא.

יעד נוסף שנחשב למבוקש מאוד בקרב ישראלים הוא טביליסי, שם צפויות בתחילת השבוע הבא 37 מעלות וכך גם בלרנקה במהלך סוף השבוע ותחילת השבוע הבא.

טמפרטורות גבוהות צפויות גם ברומא, צילום: רויטרס

קצת פחות חם, אבל עדיין טמפרטורות גבוהות צפויות בשיא גם בפריז ובווינה עם 34 ו-33 בהתאמה במהלך הימים הקרובים.

גל החום הכבד צפוי לפקוד בעיקר את האזורים המזרחיים והדרומיים של אירופה, כאשר ביעדים כמו אמסטרדם, ברלין, לונדון, ורשה וציריך, צפוי להיות חם יחסית, אך הטמפרטורה לא צפויה לעבור את רף 30 המעלות, כך לפי התחזית לסוף השבוע הקרוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר