תארזו מזוודות: התנאים החדשים והמשופרים לחופשה הבאה בתאילנד

שגרירות ישראל במדינת האיים הודיעה כי אזרחים של 93 מדינות, כולל ישראל זכאים לפטור מוויזה למטרות תיירות, התקשרויות עסקיות או עבודה דחופה בתאילנד, לתקופה של עד 60 ימים

חוף מאיה ביי שבתאילנד. צילום: משה שי

תאילנד נחשבת לאחת המדינות המבוקשות בקרב תיירים ישראלים. עד כה, תיירים ישראלים ובכלל, יכלו להיכנס לתאילנד ולשהות בה במשך 30 יום. 

לפני כמה שבועות פרסמנו כאן כי ממשלת תאילנד אישרה את הארכת השהות במדינה לתיירים משלושים לשישים ימים. עד כה, ההארכה עדיין לא נכנסה לתוקף, למרות שהייתה אמורה להיכנס לתוקף מתחילת חודש יוני, אך כעת יוצאת הודעה רשמית שגרירות תאילנד בישראל.

תאילנד, צילום: Getty Images

בעמוד הפייסבוק של השגרירות נכתב: ״החל מה-15 ביולי 2024, אזרחים של 93 המדינות והטריטוריות הבאות, כולל אזרחים ישראלים, זכאים לפטור מוויזה למטרות תיירות, התקשרויות עסקיות או עבודה דחופה בתאילנד, לתקופה של עד 60 ימים. בנוסף, ניתן להאריך את השהות לתקופה נוספת שלא תעלה על 30 יום. הארכת שהות נתונה לשיקול דעתו של פקיד ההגירה בלבד. לפני השהות המקסימלית של 90 יום זכאים להגיש בקשה לסוג חדש של ויזה בתאילנד״.

עד כה, לא התקבלו דיווחים על ישראלים שקיבלו את האישור שתקף לשישים ימים, אך על פי ההודעה הרשמית של שגרירות תאילנד בישראל, ההחלטה נכנסה לתוקף מהיום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר