רשת המלונות הישראלית: "אם אתם מפרים את הכללים, המקום שלכם לא אצלנו״

התקרית האלימה שהתפתחה בבריכה במלון "מלכת שבא" גרמה לרשת אסטרל, שהמלון בבעלותה, לפרסם תגובה חריפה • "יש לנו אפס סובלנות למקרי אלימות, וכל אורח שינהג בצורה הזו יסולק מהמלון מיידית", הדגישו

קטטה במלון מלכת שבא. צילום: 27א

רשת המלונות אסטרל באילת התייחסת לתקרית האלימה שהתפתחה אתמול (ראשון) בבריכה במלון "מלכת שבא", השייך לקבוצת מלונות היוקרה של הרשת, בין אורחים לקציני הביטחון של המקום.

בפוסט שפרסמו ברשתות החברתיות, נכתב: "רשת אסטרל גאה לארח בכל שנה עשרות אלפי ישראלים שבאו לקחת חופש - חופש מהשגרה, חופש מהעבודה, חופש מהיומיום. אבל אין דבר כזה חופש מלהיות מוסרי, אין חופש מערכים, אין דבר כזה לקחת חופש מלהיות בן אדם. לאנשים שמחפשים חופש מהסוג הזה, פשוט אין מקום אצלנו (ואנחנו מקווים ומאמינים שגם לא באף רשת מלונות אחרת).", ביקשו להדגיש.

הפוסט של רשת המלונות אסטרל, צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

"אין אצלנו מקום לתקרית כמו זו שהתרחשה במלכת שבא שבה אורחים הורידו בוקסות, התלהמו, עישנו בבריכה, שתו בבריכה, עברו על כל הנהלים ולא נשמעו להוראות האבטחה ואף הגיבו באלימות כאשר פנו אליהם צוות האבטחה. יש לנו אפס סובלנות למקרי אלימות, וכל אורח שינהג בצורה הזו יסולק מהמלון מיידית", הודיעו באופן ברור שלא משתמע לשתי פנים.

בסיום הדברים, נכתב: "אז אם אתם מחפשים להפר כללים, להתלהם, לנהוג באלימות ולא לכבד את כללי המלון אסטרל - זה לא המקום עבורכם. כל מי שלא מחפש חופש מלהיות בן אדם נשמח לארח אותו אצלנו באהבה גדולה".

מכות במלון "מלכת שבא" באילת // דה פאנישר

כאמור, שוטרי הסיור פתחו בחקירת נסיבות האירוע ועיכבו לחקירה ארבעה אנשים בחשד למעורבות בקטטה האלימה במלון "מלכת שבא". מחקירה ראשונית עולה כי אורחי המלון השתמשו ברמקול בבריכה בקולי קולות משסירבו להישמע להנחיות צוות המלון להנמיך כי הם מפריעים לאחרים, הוחלט להחרים להם את הציוד. הקטטה שהחלה בשטח הבריכה התגלגלה ללובי המלון. חוקרי המשטרה עיכבו לחקירה שניים מצוות המלון וגם שני אורחים, אבא ובן.

קציני הביטחון של המלון שנפצעו בקטטה שוחררו לאחר החקירה וניגשו לקבל טיפול רפואי בבית החולים יוספטל. האורחים שהיו מעורבים בקטטה חשודים כי ריססו גז פלפל על קציני הביטחון ובשל כך הופעל נגדם כוח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר