חריג: התראה לקראת סופת מונסון חזקה באחת המדינות האהובות על התייר הישראלי

ישראלים רבים בוחרים לבלות את החופש הגדול בתאילנד • על פי ההודעה שפורסמה, ישנו צפי לגשם חזק מאוד שיימשך כארבעה ימים, לצד רוחות חזקות • בנוסף, ישנו חשש מהצפות בחלק מהאזורים במדינה וגלים גבוהים מאוד, שעשויים להשפיע על הפלגות בחלק מהאזורים במדינה

תמונת לוויין מראה התגבשות סופה. צילום: NOAA/GOES/AFP

בימים אלו ישראלים רבים ממלאים את נמל התעופה בן גוריון, ורבים מהם בוחרים לבלות את החופש הגדול בתאילנד, למרות שבהרבה מקומות שם, לא מדובר בשיא העונה. אזהרה לקראת סופת מונסון חזקה בכמה אזורים במדינה פורסמה היום (ראשון) במדינה.

זעם המונסון: שיטפונות כבדים בהודו (ארכיון) // רויטרס

תאילנד נחשבת ליעד אטרקטיבי בכל עונות השנה. גם כאשר יורד גשם, תיירים רבים מצליחים למצוא תעסוקה, אך יש מקרים שבהם ישנן סופות משמעותיות שמקשות על ההתנהלות בהרבה אזורים במדינה.

על פי ההודעה שפורסמה, ישנו צפי לגשם חזק מאוד שיימשך כארבעה ימים, לצד רוחות חזקות. בנוסף, ישנו חשש מהצפות בחלק מהאזורים במדינה וגלים גבוהים מאוד, שעשויים להשפיע על הפלגות בחלק מהאזורים במדינה, כך שאם אתם אמורים להפליג, חשוב לבדוק את מצב הים וההשפעה שלו על ההפלגה באזור שלכם.

תאילנד, צילום: PIXABAY

העונה הנוכחית אמנם ידועה כגשומה יחסית בלא מעט אזורים בתאילנד, אך רצף כזה של ימי גשם ללא הפסקה כפי שצפוי בימים הקרובים, מתרחש לעתים רחוקות יותר וכדאי להתכונן אליו מראש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר