מכות במלון "מלכת שבא" באילת // דה פאנישר

כיסאות, מכות ואגרופים: קטטה המונית במלון מלכת שבא באילת | צפו

אורחים במלון "מלכת שבא" באילת החלו להתקוטט עם אנשי הביטחון של המלון, לאחר שהתבקשו להנמיך את המוזיקה שהשמיעו • משסירבו, הוחלט להחרים להם את הציוד • הקטטה שהחלה בשטח הבריכה התגלגלה ללובי המלון • חוקרי המשטרה עיכבו לחקירה שניים מצוות המלון וגם שני אורחים, אבא ובן

[object Object]

תקרית אלימה והמונית התפתחה היום (ראשון), במלון "מלכת שבא" באילת. שוטרי מרחב אילת הוזעקו במהלך הבוקר למלון מלכת שבא בעקבות קטטה בין אורחים לקציני ביטחון של המלון.
שוטרי הסיור פתחו בחקירת נסיבות האירוע ועיכבו לחקירה ארבעה אנשים בחשד למעורבות בקטטה.

קטטה במלון מלכת שבא, צילום: 27א

מחקירה ראשונית עולה כי אורחי המלון השתמשו ברמקול בבריכה בקולי קולות משסירבו להישמע להנחיות צוות המלון להנמיך כי הם מפריעים לאחרים, הוחלט להחרים להם את הציוד. הקטטה שהחלה בשטח הבריכה התגלגלה ללובי המלון. חוקרי המשטרה עיכבו לחקירה שניים מצוות המלון וגם שני אורחים, אבא ובן.

קציני הביטחון של המלון שנפצעו בקטטה שוחררו לאחר החקירה וניגשו לקבל טיפול רפואי בבית החולים יוספטל. האורחים שהיו מעורבים בקטטה חשודים כי ריססו גז פלפל על קציני הביטחון ובשל כך הופעל נגדם כוח.

שתו, עישנו והפריעו

מרשת אסטרל נמסר בתגובה: "כמדיניות, רשת מלונות אסטרל מגלה אפס סובלנות כלפי כל מקרה חריג של התנהגות אלימה של אורחים, הפרת כללים או הפרעה לאורחי המלונות. המאבטחים במלונות מטפלים מייד, ובאפס סובלנות, כלפי כל מקרה קיצון בו קיימת סכנה או הפרעה לשאר האורחים".

"כך היה גם במקרה הזה בו קומץ אורחים סולק מאזור הבריכה לאחר שעבר על חוקי המלון ובחר להשמיע מוזיקה רועשת, לשתות אלכוהול ולעשן תוך הפרעה לשאר האורחים. העבריינים בחרו לתקוף את המאבטחים באלימות ונאלצנו לפנות אותם בשיתוף פעולה עם המשטרה. נמשיך לגלות אפס סובלנות ומקסימום אכיפה - ולשמור על חווית אירוח איכותית ורגועה לאורחי מלונות הרשת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו