לגונת פילה באי קופיפי בתאילנד. צילום: Getty Images

בבריטניה פרסמו אזהרת מסע חלקית לתאילנד – מה זה אומר? כל הפרטים

לפי הודעת הרשויות בממלכה המאוחדת, ישנה המלצה להימנע מנסיעות לא חיוניות – למעט לאזורים מסוימים במדינת האיים • במל"ל הוציאו אזהרת מסע דומה כבר בשלביה הראשונים של המלחמה

[object Object]

ישראלים רבים תוהים מה פשר אזהרת המסע שהרשויות בבריטניה פרסמו לפני כמה ימים, לפיהן קיים חשש לאירועים חריגים שבהם עשויים להיפגע, בין היתר, גם תיירים.

משמעות האזהרה היא שישנה המלצה להימנע מנסיעות שאינן חיוניות, וזו תקפה רק לאזורים מסוימים בדרום תאילנד. כזכור, מדובר באזורים מהם הזהירו במטה לביטחון לאומי כבר בשלבים הראשונים של מלחמת חרבות ברזל.

בנגקוק (ארכיון), צילום: אי.פי.איי.


באתר הרשמי של המל"ל נכתב: "רמת איום גבוהה (רמה 4), מומלץ להימנע מהגעה לדרום המדינה (לא כולל האיים). ללא אזהרת מסע (רמה 1), מומלץ לנקוט באמצעי זהירות רגילים – בשאר שטחי תאילנד".

המשמעות היא שעיקר יעדי התיירות שאליהם מגיעים הישראלים, בהם קוסמוי, קופנגן, פוקט, בנגקוק, פטאיה, קוטאו, קאו לאק ועוד, מוגדרים מבחינת המל"ל תחת אזהרת המסע הנמוכה ביותר, רמה 1.

גם באזהרה החדשה של הבריטים, האזור אליו מתייחסים כמסוכן הוא אותו האזור, הגובל במלזיה. מבחינת המל"ל, אין שינוי בהמלצות לתאילנד, ורוב האזורים המתוירים במדינת האיים מוגדרים ברמת הסיכון הנמוכה ביותר.

חוף בתאילנד (ארכיון), צילום: משה שי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו