דיווח: נחיתת חירום בעקבות אוכל מקולקל במטוס

מטוס שעשה את דרכו מארה"ב לאמסטרדם ביצע נחיתת חירום בניו יורק, לאחר ש-12 מנוסעיו התלוננו על כאבי בטן • לאותם נוסעים הוצע להתפנות לבית חולים מקומי, אך אלה סירבו • מחברת התעופה נמסר: "זה לא השירות שנודענו בו, מתנצלים בפני לקוחותינו"

טיסה (אילוסטרציה). צילום: Getty Images

אירוע חריג התרחש שלשום (שלישי) בטיסה של חברת דלתא האמריקנית מדטרויט שבארה"ב לאמסטרדם שבהולנד. על פי הפרסום באתר USA TODAY, המטוס הועבר לנחיתת חירום בניו יורק, ככל הנראה בעקבות תלונות של 12 נוסעים על כאבי בטן.

על פי הדיווח, על המטוס היו 277 נוסעים, ואחרי ההמראה התגלה כי האוכל בתא הנוסעים היה מקולקל. לאחר שהופנו לניו יורק, הנוסעים שהיו על המטוס, כולל 12 הנוסעים שלא חשו בטוב, סירבו להתפנות לבית חולים מקומי לקבלת טיפול.

מטוס של "דלתא איירליינס" (ארכיון), צילום: יוסי זליגר

"אחרי הדיווח על האוכל המקולקל, הצוות של דלתא התייעץ עם הצוות הרפואי, שהמליץ להפנות את הטיסה לניו יורק", נכתב ב-USA TODAY. נכון לעכשיו, עדיין לא ידוע כמה אנשים הספיקו לצרוך את האוכל המקולקל, אך הצוות הרפואי שפגש את הנוסעים בשעה 04:00 בניו יורק הציע לנוסעים להתפנות, אך כאמור, אלה סירבו.

באתר החדשות האמריקני פורסמה גם תגובת חברת התעופה שניתנה להם: "זה לא השירות שדלתא ידועה בו, אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות שלנו על אי הנוחות והעיכוב בנסיעה שלהם". בדיווח צוין כי צוות בטיחות המזון של דלתא עובד על בידוד המוצר שהתקלקל וחוקר את האירוע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר