מלון "נבל דוד גליל ריזורט". צילום: אסף פינצ'וק

מדהים: זה המלון החדש שנפתח בישראל בהשקעה של 320 מיליון שקלים

"נבל דוד גליל ריזורט", שנפתח ממש על גדות הכנרת, לא מציע סתם לינה – אלא הרבה מעבר לכך • מעבר לנוף ולהיסטוריה מסביב, הוא מאפשר "לברוח" ולנקות את הראש מבלי לצאת את גבולות המדינה

[object Object]

עם התקרב הקיץ והתעוררות תיירות הפנים, נפתח בית מלון חדש על גדות הכנרת – נבל דוד גליל ריזורט. המלון מציע יותר מסתם לינה: הוא מבטיח מסע אל תוך הלב הפועם של הגליל. בכל פינה ניכרת תשומת הלב לפרטים, מהאדריכלות המשתלבת בנוף ועד לטעמים המקומיים המככבים בתפריט. זהו מקום המאפשר להתנתק מהרעש היומיומי ולהתחבר מחדש – לטבע, להיסטוריה ולחוויה פנימית. ביקור במלון מהווה הזדמנות להתחדשות, לגילוי מחודש של שלווה ולחיבור עמוק לנופי הארץ המרהיבים.

המלון החדש, הממוקם בנקודה אסטרטגית בצפון-מערב הכנרת, מהווה יעד אידיאלי לישראלים המחפשים "לברוח", וזאת מבלי לצאת את גבולות המדינה. הוא מציע חוויה כוללת המאפשרת לאורחים להתנתק מהמציאות היומיומית ולהתחבר מחדש לסביבתם, וצפוי להפוך לאבן שואבת לתיירות פנים ולתרום משמעותית לכלכלה המקומית באזור הגליל והכנרת.

מלון "נבל דוד גליל ריזורט", צילום: אסף פינצ'וק

במלון הושקעו כ-320 מיליון שקלים, והוא צופה אל ימת הכנרת, הרי הגולן והגליל, ובנוי בצורת נבל, מה שנותן תחושה של התמזגות עם הטבע. המלון פונה הן לצליינים המגיעים לאזור והן לתיירים ישראלים, ומציע חוויה ייחודית לשני קהלי היעד.

המלון מכיל 276 חדרי אירוח, כולל 24 סוויטות מפוארות. העיצוב משלב את חווית הטבע הקסום בכל מקום במלון – מקירות הזכוכית המכניסים את הטבע פנימה ועד החומרים המקומיים, זאת באמצעות שימוש במשאבי טבע מקומיים כמו אבני בזלת וחלוקי נחל, המעניקים חווית אירוח קסומה בלב הטבע.

המתקנים כוללים מסעדת לובי, טרקלין עסקים, אולמות לאירועים, בריכת אינסוף, מועדון ילדים וספא. ייחודיות המלון מתבטאת באמפיתיאטרון המרשים שלו, הצופה אל נוף הכנרת ושמסוגל לארח עד 700 אורחים.

מלון "נבל דוד גליל ריזורט", צילום: הלן אטייב

מסביב למלון ניתן למצוא עשרות אתרים ועסקים מקומיים העובדים בשיתוף פעולה עם המלון, ההופכים את חווית הטיול והשהייה באזור למלאה ומגוונת.

המלון נמצא במרחק של שעה וחצי נסיעה ברכב מהמרכז, וככל שמתקדמים צפונה אל היעד, הנוף והטבע משתנים ומקיפים אותך יותר ויותר. הקולינריה שהמלון מציע הינה רחבה ומגוונת ומשרתת גם שוהים המנהלים אורח חיים צמחוני וטבעוני באופן מרשים. ההרגשה במסעדת המלון היא של מסעדה ברמה גבוהה, עם תפריט עשיר ומגוון. האווירה הייחודית והשירות המעולה הפכו את השהייה לבלתי נשכחת.

שיתופי פעולה מקומיים

בייקרי בוטיק "קפה ריבר", הנמצא על גדות נהר הירדן במרחק של כחצי שעה נסיעה דרומית למלון, מציע חוויה קולינרית ייחודית לאורך כל היום עם מאפים טריים, כריכי גורמה וקינוחים מפנקים. התפריט מתבסס על חומרי גלם מקומיים איכותיים, כגון מיצים טבעיים מפירות רמת הגולן, יינות מהיקבים הטובים באזור ועוד. בערב, המקום הופך למסעדה-בר אלגנטית, ומציע מנות ערב מעודנות לצד קוקטיילים ייחודיים, כשברקע מתנגנת מוזיקה נעימה. האווירה הייחודית, בשילוב הנוף המרהיב של נהר הירדן הנשקף מהחלונות, הופכת את הביקור במקום לחוויה המשלימה את חווית האירוח במלון.

עתיקות באזור מלון "נבל דוד גליל ריזורט", צילום: הלן אטייב

בחוות הלבנדר שבמושב כנף, נמצא משק "אזיזו" המגדל את צמח הלבנדר ומשווק מגוון מוצרים – מקוסמטיקה ופארם עד למזון ואפילו גלידה, המבוססים על הצמח ומיוצרים בעבודת יד. זוהי חוות הלבנדר היחידה שגם מגדלת, גם מזקקת וגם מפיקה את שלל המוצרים.

בית הכנסת העתיק בכפר נחום נבנה במאה ה-4 לספירה, וממוקם כשלוש דקות נסיעה מבית המלון. שרידיו המרשימים של בית הכנסת, שנותר עומד כקפסולת זמן, נותן אזכור לאלפי השנים שההיסטוריה המקומית מציעה. הגילופים שעל האפריזים שבחזית הקומה השנייה מתארים דגמים גיאומטריים ודמויות מיתולוגיות כמו סוסון ים, נשרים ומנורה בת חמישה קנים. סיור היסטורי ומקומי הקרוב לבית המלון מהווה אטרקציה מרשימה ומגוונת.

מלון "נבל דוד גליל ריזורט", צילום: הלן אטייב

מחירי האירוח במלון מתחילים ב-1,490 שקלים לזוג ללילה באמצע שבוע ו-1,790 שקלים בסופי שבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר – וכמובן שישנם מבצעים מיוחדים לקיץ.

מנכ"ל המלון, דורון קרן, הדגיש את המיקום ההיסטורי והאטרקציות הרבות באזור. המלון מעסיק יותר מ-200 עובדים ומשתף פעולה עם עסקים מקומיים נוספים, כגון חוות הלבנדר של "אזיזו" ופעילויות ספורט אקסטרים.

הכתבת הייתה אורחת של המלון

מלון "נבל דוד גליל ריזורט", צילום: הלן אטייב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו