מטוס אייר אירופה. צילום: קוקו

אירוע חריג: לפחות 30 בני אדם נפצעו בטיסה ממדריד

טיסת אייר אירופה שעשתה את דרכה ממדריד למונטווידאו, עיר הבירה של אורוגוואי, נתקלה במערבולת שגרמה לפציעתם של כ-30 נוסעים • הטיסה הוסתה לעיר נטאל שבברזיל, לשם הגיעו כוחות הביטחון

[object Object]

לאחר שטיסת אייר אירופה שהייתה בדרכה ממדריד לתל אביב הכריזה על מצב חירום בעקבות תקלה במנוע, כעת החברה מתמודדת עם אירוע חריג נוסף.

בטיסה של אייר אירופה, כאמור, ממדריד למונטווידאו, עיר הבירה של אורוגוואי, נפצעו לפחות 30 בני אדם בעקבות מערבולת. הטיסה שעשתה את דרכה לבירת אורוגוואי הוסתה לעיר נטאל שבברזיל בעקבות המקרה החריג שהתרחש במהלך הטיסה. המצב הרפואי של הנוסעים וחומרת פציעתם עדיין לא ברורים.

דיווחים מצביעים על כך ש-350 נוסעים היו על הטיסה שהייתה אמורה לנחות בנמל התעופה הבינלאומי מונטווידאו קרסקו (MVD). בניגוד לטיסה שהייתה בדרכה לתל אביב, צוות הטיסה לא הכריז על מצב חירום רשמי ובעקבות כך בוצע שינוי המסלול לעיר הברזילאית. עם הגעתו של המטוס לעיר נטאל, כוחות הביטחון הגיעו לשדה התעופה. 

סרטון וצילומי סטילס שפורסמו ברשתות החברתיות מראים את היקף הנזק לתא הנוסעים. הצילומים חושפים נזקים לתקרת המטוס. בצילומים אחרים ניכר גם נזק לכמה מושבים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו