מטוס אל על נאלץ לבצע נחיתת חירום בטורקיה: "עובדים מקומיים סירבו לתדלק אותו"

טיסה של חברת התעופה שהייתה אמורה לטוס מפולין לישראל, נחתה בעיר אנטליה שבטורקיה • נחיתת החירום בוצעה בגלל נוסעת שעברה אירוע רפואי שלא היה יכול להידחות • לאחר שהמטוס לא תודלק על ידי הרשויות במדינה - המריא לרודוס

המטוס בשדה התעופה של אנטליה

עובדים בנמל התעופה באנטליה סירבו לתדלק מטוס אל על שנחת היום (ראשון) נחיתת חירום בעיר הטורקית, בשל נוסעת שעברה אירוע רפואי שדרש טיפול דחוף.

הטיסה של חברת התעופה הישראלית, המריאה מפולין ונאלצה לנחות נחיתת חירום בטורקיה, למרות שהייתה בדרכה לישראל. על פי החברה, לאחר שהעובדים סירבו לתדלק את המטוס, "על אף שמדובר היה במקרה רפואי", הוא המריא מחדש ונחת ברודוס, שם מבצע תדלוק לפני ההמראה ארצה. 

אנטליה שבטורקיה, צילום: Getty Images

על המטוס היה רופא שטען כי כל החלטה אחרת הייתה יכולה לפגוע בחייה של הנוסעת ומכיוון שכך בוצעה נחיתת החירום.

בשנה שעברה, טורקיה הייתה היעד המבוקש ביותר בקרב תיירים ישראלים עם כארבעים טיסות ביממה בתקופות השיא. כעת, מספר הטיסות בין ישראל לטורקיה ירד לאפס ומעטים התיירים הישראלים שמגיעים לטורקיה, כאשר גם הם נאלצים לעשות זאת כעצירה בדרך ליעד אחר.

המטוס בשדה התעופה של אנטליה, צילום: ללא

חשוב לזכור שטורקיה נחשבת למדינה מאוד מסוכנת על פי המל"ל ואזהרת המסע אליה היא ברמה הגבוהה ביותר, רמה ארבע, שמשמעותה - לצאת מהמדינה בהקדם האפשרי.

תגובת אל על: "טיסת אל על LY5102 מוורשה לתל אביב ביצעה נחיתה בשדה התעופה באנטליה בעקבות אירוע רפואי של אחת הנוסעות. לאחר התייעצות מול הרופא שטיפל בנוסעת על המטוס, הוחלט כי יש לנחות בדחיפות על מנת לפנות את הנוסעת לביה״ח בהקדם".

המטוס שנחת ברודוס נחיתת חירום, צילום: ללא

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר