דיווח מחריד: אדם נשאב לתוך מנוע של מטוס

בנמל התעופה סכיפהול שבאמסטרדם התרחש האירוע החריג, לעיני נוסעים רבים שנדהמו לנוכח המראות הקשים • "ישנה חקירה במטרה לנסות ולהבין את נסיבות האירוע"

מנוע של מטוס. צילום: משה שי

באתר הדיילי סטאר מדווחים על אירוע חריג שהתרחש בנמל התעופה סכיפהול שבאמסטרדם. על פי הדיווח, אדם שזהותו עדיין לא פורסמה, נשאב לתוך מנוע של מטוס אמבראר, של חברת קלמ סיטיהופר וזאת לעיני נוסעים רבים שנדהמו לנוכח המראות הקשים.

מהדיווח עולה כי האדם שנשאב למנוע ככל הנראה מת בתקרית ובשלב זה לא ברור אם מדובר בנוסע או בעובד בנמל התעופה ההולנדי, כך דיווח הסאן הבריטי. הטיסה הייתה אמורה להמריא מאמסטרדם לדנמרק וכמובן שנדחתה בעקבות האירוע הקשה.

נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם (ארכיון), צילום: אי.פי

לא מדובר בפעם הראשונה שנוסע נשאב לתוך מנוע של מטוס נוסעים. כשמנוע של מטוס נוסעים פועל בעוצמה גבוהה, הוא יכול לשאוב אליו חפצים כבדים ולמרבה הצער, כמו במקרה הזה, גם בני אדם. בעקבות כך, ישנם נהלים ברורים שמתייחסים להפעלת מנועים בעוצמות שונות בנמלי התעופה וזאת במטרה למנוע מקרים שכאלו.

במשטרה המקומית התייחסו למקרה ופרסמו הצהרה: "אירוע חריג התרחש היום בנמל התעופה סכיפהול, שבמהלכו אדם נשאב לתוך מנוע של מטוס ומת. ישנה חקירה במטרה לנסות ולהבין את נסיבות האירוע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר