מיוחד: ככה נראה המטוס החדש של ארקיע

חברת התעופה הישראלית הודיעה כי היא מצרפת לשורותיה מטוס חכור מחברת סקיי אפ האוקראינית • מה כל כך מיוחד בו ומה הקשר שלו לכדורגלן מנור סולומון? כל הפרטים

המטוס החדש של ארקיע. צילום: יחסי ציבור

ארקיע הודיעה על צירוף מטוס חכור חדש לצי המטוסים שלה לקיץ הקרוב: מדובר במטוס בואינג 737-700 שחברת התעופה הישראלית חכרה מחברת סקיי אפ האוקראינית, אשר ישמש אותה במהלך החודשים הקרובים ויאפשר לה להוסיף יעדים ותדירויות.

מה שמיוחד במטוס היא הצביעה שלו: מדובר במטוס מקושט במיוחד, שצבוע בצבעים כתום ושחור עם כיתוב גדול שמתנוסס עליו "שחטאר", כצבעי מדי קבוצת הכדורגל האוקראינית שחטאר דונייצק, שנחשבת לאחת מקבוצות הכדורגל המובילות במדינה. על המטוס ישנו גם סמל גדול של הקבוצה. אוהדי הכדורגל יזכרו שאחד השחקנים הטובים של הכדורגל הישראלי, מנור סולומון, החל את הקריירה הבינלאומית שלו בקבוצת הפאר האוקראינית, לפני שעבר לליגה האנגלית.

מטוס ארקיע, צילום: קוקו

המטוס, שיצטרף לצי של ארקיע כבר בתחילת חודש יוני, יכלול 148 מושבים. הטיסות יבוצעו על ידי צוות של סקיי אפ, כולל הטייסים והדיילים, כשלכל אחת מהטיסות יצטרף איש צוות ישראלי מטעם ארקיע. מהחברה נמסר כי הוא צפוי לפעול במגוון יעדי החברה.

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע: "המטוס הנוסף אשר יצטרף לצי המטוסים יאפשר לנו להגדיל את כמות הטיסות, ובכך לתת מענה לביקוש הגדול של הנוסעים בעונת הקיץ הקרובה. בנוסף, מהלך זה יאפשר להמשיך ולהרחיב את מפת היעדים של החברה, מעבר ל-27 היעדים שארקיע טסה אליהם כיום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר