חברות תעופה זרות רבות ביטלו את טיסותיהן לישראל ומישראל בתחילת המלחמה, חלקן חזרו מאז לישראל, אך בתדירויות נמוכות יותר וחלקן אף במטוסים קטנים יותר.
על פי נתוני משרד התחבורה, היקף הפעילות התעופתית בישראל עומד על 60 אחוזים בלבד מכמות הטיסות שהייתה באותה התקופה בשנה שעברה. ירידה משמעותית של 40 אחוזים מובילה כידוע להיצע מצומצם בטיסות ולעליית מחירי הטיסות מישראל.
כעת, במשרד התחבורה מודים כי הסיבה העיקרית שבגללה חברות תעופה זרות רבות מתקשות לטוס לישראל היא סירוב של צוותי אוויר לטוס לארץ. במשרד התחבורה מסבירים כי מדובר בעניין פנימי של חברות התעופה שכאמור גורם לקושי שלהן להפעיל טיסות ישירות לישראל.
חלק מחברות התעופה שעדיין לא טסות לארץ: דלתא, יונייטד, אמריקן איירליינס, וירג׳ין אטלנטיק, איזיג׳ט, TAP, קתאי לסנפיר, קוריאן, אייר קנדה וחברות תעופה נוספות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו