מותג מלונות חדש נפתח בישראל

חברת אפריקה ישראל מלונות הודיעה על הקמת מותג חדש שייקרא פולי • המותג יכלול בשלב ראשון חמישה בתי מלון שיקומו במהלך השנה, המלון הראשון יהיה הפולי האוס המוכר שיחזור לניהול של החברה

פולי האוס. צילום: איה בן עזרי

רשת בתי המלון של אפריקה ישראל הודיעה היום על הקמת מותג מלונות חדש שיכלול בשלב ראשון חמישה בתי מלון בתל אביב. המותג החדש יקרא פולי, לאחר שמלון הבוטיק פולי האוס חזר לניהול של חברת המלונות אפריקה ישראל.

במהלך השנה יושקו בתי המלון שיהיו חלק מהמותג החדש וביניהם מלון פולי פורט בנמל תל אביב, פולי פוסט בבית הדואר ביפו ושני בתי מלון נוספים בעיר. מלון פולי האוס נחשב למלון בוטיק עם 40 חדרים, הוא ממוקם בבית פולישוק במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב.

בשנה הקרובה ייפתחו חמישה בתי מלון תחת המותג, צילום: איה בן עזרי

שרון אלון, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל: "אנו שמחים לצרף מחדש את מלון פולי האוס תל אביב לחברת מלונות אפריקה ישראל. המלון, שהוא הראשון של מותג מלונות בוטיק שאנו מתכננים להשיק,  תחת המותג פולי, מהווה המשך ישיר לאסטרטגיה של החברה להתרחב בתחום המלונאות בישראל ולהרחיב את ההשקעות בתחום גם למלונות קונספט שיעניקו חווית שירות מיוחדת. המלון עבר לניהולנו החל מ- 1/1/2024".

במקביל, ברשת מדווחים גם על עלייה בביקושים לנופש בימים האחרונים. אסף בן דב, סמנכ"ל שיווק ומכירות מלונות אפריקה ישראל: ״בימים האחרונים אנו עדים הן במרכז ההזמנות שלנו וביתר שאת באתר , קצב חיפושים והזמנות גדל והולך בדגש על הזמנות הרגע האחרון מחד בד בבד עם ביקושים מתגברים לטווח הארוך יותר ע"ע פסח וקיץ״.

רשת מלונות אפריקה ישראל מנהלת כיום כ-10 בתי מלון תחת המותגים השונים- VERT , קראון פלזה, ביי וויו, אינדיגו וכעת מצטרף המותג פולי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר