פרסום ראשון: בשורה משמחת לטסים ליפן ולסקנדינביה

אל על חתמה על הסכמי קודשייר עם חברות התעופה ANA ו-SAS • המשמעות: מי שירצה לטוס ליעדי המשך מטוקיו ומיעדי אירופה יוכל לעשות זאת בקונקשן מובנה

טוקיו. צילום: אי.פי.איי

בימים אלו מתקיים כנס התעופה השנתי של IATA באיסטנבול, שבמהלכו נחתמו שני הסכמים מעניינים שיוכלו להשפיע גם על תיירים ישראלים שירצו לטוס ליעדים שונים ביפן, שבדיה, דנמרק ונורבגיה.

חברת אל על חתמה על הסכמי קודשייר עם חברת התעופה היפנית ANA וחברת התעופה הסקנדינבית SAS. המשמעות היא שמי שירצה לטוס ליעדי המשך מטוקיו (שאליה טסה אל על ישירות) ומיעדי אירופה של אל על לאוסלו, שטוקהולם או קופנהגן, יוכל לעשות זאת בקונקשן מובנה, תחת כרטיס טיסה אחד ולצבור נקודות במועדון הנוסע המתמיד לאורך כל הדרך.

לצורך ההמחשה, אם תרצו לטוס לקופנהגן, אליה יש מעט מאוד טיסות ישירות מישראל, תוכלו לטוס עם אל על לאחד מיעדיה באירופה (אמסטרדם, מילאנו ועוד) ומשם להמשיך עם חברת SAS בכרטיס אחד, עם קונקשן מובנה שבו המזוודות מועברות ישירות למטוס הבא. צבירת הנקודות תהיה גם על טיסת ההמשך בתוך אירופה. הדוגמה תקפה גם בטיסות עם ANA היפנית ליעדי המשך ביפן ומחוצה לה.

"מתקדמים להסכמים"

ההסכם ייכנס לתוקף של מכירה בעוד כחצי שנה, לטיסות שימריאו בעוד כתשעה חודשים. אל על מחזיקה בהסכמים דומים עם עוד 18 חברות תעופה וביניהן: אתיחאד, ויאטנם איירליינס, קוואטנס האוסטרלית ועוד.

בשיחה עם שלומי זפרני, סמנכ״ל החברה, הוא מסביר: ״אנחנו מתקדמים להסכמים שייגעו גם במועדונים, מה שאומר שבדומה להסכמים שיש לנו עכשיו עם קוואנטאס ואתיחאד, נוכל לאפשר לכל מי שטס עם אותן חברות לצבור נקודות בנוסע המתמיד שלנו, לנצל אותן אצלנו ואצלן, גם אם לא יטוסו לישראל ומישראל. אנחנו שואפים להרחיב את הסכמי המועדונים שלנו עם חברות נוספות בתקווה שבסופו של דבר נוכל להצטרף לאחת מבריתות התעופה הגדולות בעולם, זה תהליך שיכול לקחת שנים״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר