לאחר שלא החזירה כספים בזמן קורונה: דיזנהאוז תפצה לקוחה ב-14 אלף ש'

הלקוחה ניסתה להשיג את החברה במשך שנתיים, ורק יום לפני פסק הדין הציעו לה פיצוי של 500 שקלים • נציג דיזנהאוז: "החברה הייתה במשבר ולא היו תזרימים" • ביהמ"ש: "התביעה הוגשה שנתיים אחרי שפרצה המגיפה, הייתה לכם האפשרות לתת לה מענה"

סניף של דיזנהאוז בתל אביב, צילום: יהושע יוסף

חברת דיזנהאוז תידרש לפצות לקוחה ב-14 אלף שקלים, לאחר שלא החזירו לה כסף על טיסה שבוטלה בזמן הקורונה - אף שהם קיבלו ממנה את הכסף לפני זמן רב. 

לפי התביעה, לקוחה של דיזנהאוז הזמינה כרטיס טיסה והוא בוטל, ולאחר מכן ביקשה מהחברה במשך שנתיים לקבל את כספה בחזרה - אך בחברה לא נענו, ואפילו לא השיבו למיילים ששלחה. רק יום לפני מתן פסק הדין פנו אליה נציגי החברה, והציעו לשלם לה פיצוי של 500 שקלים. 

"אני כבר שנתיים במיילים ובהתכתבות איתם. כמעט אין תגובה מצידם. באחת הפעמים אמרתי שאם הם לא ייתנו את הכסף אני אמיר לכרטיס אחר - ואז הם צ'יק צ'ק התקשרו אלי", אמרה התובעת בדיון.

נציג חברת דיזנהאוז אמר בדיון: "אין פה מחלוקת שהכסף הגיע לפני הרבה זמן, אבל החברה הייתה במשבר ולא היו תזרימים, לכן התהליך של החזרת הכסף לוקח זמן. החברה לא יכולה להרשות לעצמה לשלם פיצויים גבוהים". 

בית המשפט לא קיבל את דברי הנציג, ופסק לטובת התובעת את מלוא הפיצוי: "הכספים הגיעו לנתבעת מזמן. מעבר לכך, התביעה הוגשה בינואר 2022, כמעט שנתיים לאחר שפרצה מגיפת הקורונה. ביהמ"ש לא שוכנע שלא היה בידי הנתבעת לתת מענה לתובעת לפני הגשת התביעה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר