גיל פרג, הישראלי שרצח את אימו ודודתו בארגנטינה, נפטר במוסד שבו אושפז

על פי דיווחים, פרג, שאושפז בבית חולים פסיכיאטרי בצפון המדינה, סבל מכאבי בטן והקאות, ורופאים שהוזעקו לטפל בו נאלצו לקבוע את מותו • לאורך השנים האחרונות סבל מנפילות בריאותיות רבות, אם בנפשו ואם בגופו

גיל פרג בבית הסוהר בארגנטינה. צילום: GettyImages

פרשת הרצח בארגנטינה: גיל פרג, שנידון למאסר עולם בגין רצח אמו ודודתו בינואר 2019 בעיר מנדוסה בארגנטינה, מת הלילה (בין ראשון לשני) בבית החולים הפסיכיאטרי שבו אושפז בצפון המדינה, כך על פי דיווחים מקומיים. על פי הפרסומים, פרג סבל מכאבי בטן והקאות, ורופאים שהוזעקו לטפל בו נאלצו לקבוע את מותו זמן קצר לאחר מכן.

פרחיה סרוסי ולילי פרג, צילום: צילום מסך

פרג, בן ה-42, ריצה את עונשו בבית החולים. ולאורך השנים האחרונות סבל מנפילות בריאותיות רבות, אם בנפשו ואם בגופו לאחר שאסירים ניסו לפגוע בו בכלא בו הוחזק לפני שהוחלט לאשפזו במוסד סגור בשנת 2020.

גיל פרג מובא לבית המשפט, צילום: GettyImages

כאמור, האירוע הקשה התרחש בשנת 2019 בארגנטינה, אז רצח את פרחיה סרוסי ולילי פרג. בביתו של פרג נמצאו כלי נשק ותחמושת וכן כסף רב במזומן. כמו כן נמצאו מספר חתולים מתים בתוך הבית ובחצר. להגנתו טען פרג כי הנשק משמש להגנה עצמית כיוון שהיה באחרונה מאוים ע"י גורמים עברייניים וכי הכסף שייך לו ומקורו בעסקאות שביצע. עוד טען אז כי הוא סובל מבעיה נפשית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר