חברות תעופה זרות רבות כבר חזרו לישראל ונכון לעכשיו, ישנן עשרות חברות תעופה זרות שפועלות בארץ וביניהן כל קבוצת לופטהנזה, אייר פראנס, אייר אירופה, פליי דובאי, אתיחאד, היינאן וחברות תעופה רבות נוספות.
היום (ראשון), כפי שכבר פרסמנו, צפויה לחזור לפעול בישראל, חברת תעופה משמעותית מאוד – אייר אינדיה. החברה מהודו תפתח מחדש את הטיסות הישירות להודו ובמקביל, תרחיב את התחרות בקווים למזרח, כאשר יעד שצפוי להיות מבוקש מאוד, הוא בנגקוק, עם קונקשן בדלהי.
במקביל, במהלך החודש הקרובות צפויות כמה בשורות משמעותיות מאוד לתייר הישראלי. בעוד פחות משבועיים, ב-15 במרץ, צפויה לחזור לישראל חברת התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס. חברת התעופה האמריקנית צפויה להיות הראשונה שתחזור לארץ עם טיסה יומית בקו לניו יורק ובהמשך, החל מ-29 במרץ, החברה תכפיל את כמות הטיסות ותעלה לשתי טיסות יומיות.
בעוד פחות מחודש, ב-1 באפריל, צפויה להצטרף גם דלתא האמריקנית ובכך, ארבע חברות תעופה שונות יפעילו טיסות ישירות מישראל לארה"ב ובחזרה כבר בעוד פחות מחודש. ההיצע הרחב צפוי להגדיל את התחרות בין אל על, ארקיע, יונייטד ודלתא. נכון לעכשיו, אין מידע ודאי בנוגע לתאריך חזרה לישראל של אמריקן איירליינס.
חברת תעופה נוספת שצפויה לחזור לישראל ב-30 במרץ היא ראינאייר האירית. בהודעה לישראל היום, אישרו בחברת התעופה כי הם צפויים לחזור לארץ בתאריך זה ובחברה מוכרים טיסות ישירות ליותר מעשרה יעדים מישראל וביניהם: ברלין, אתונה, לרנקה ויעדים נוספים. חברת תעופה נוספת שתחזור לפעילות בישראל ב-30 במרץ היא איבריה הספרדית שצפויה להגדיל את התחרות בקו למדריד, בו פועלות חברות תעופה ישראליות לצד אייר אירופה.
ב-2 באפריל צפויה לחזור לישראל אייר בלטיק עם טיסות ישירות לריגה וכמה ימים לאחר מכן, ב-5 באפריל, בעוד חודש ושלושה ימים, צפויה לחזור לישראל ענקית התעופה בריטיש איירווייז.
החודש הקרוב צפוי להיות משמעותי מאוד עבור התעופה בישראל ואם אכן כל החברות יחזרו כמתוכנן, לצד החברות שכבר פועלות בישראל, אפשר יהיה להגיד שמדובר בשיפור משמעותי של המצב לעומת מה שחווינו במהלך תקופת המלחמה. בין החברות שעוד לא חזרו לארץ, ניתן למנות את קתאי פסיפיק, וירג'ין אטלנטיק, טאפ הפורטוגלית, אמירייטס, קוריאן איירליינס, אמריקן איירליינס וחברות תעופה נוספות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו