לוח ביטולים ודחיות טיסות בנתב"ג. צילום: יוסי זליגר

חברות התעופה שביטלו את טיסותיהן - ואלו שלא: עושים סדר

וויז אייר ביטלה את כל טיסותיה עד להודעה חדשה • קבוצת לופטהנזה עוצרת את הפעילות עד סוף אוקטובר • מנגד, פליי דובאי וטוס איירווייז כבר חידשו את קוויהן לישראל

[object Object]

בעקבות ההסלמה הביטחונית והתקיפה האיראנית האחרונה, מספר חברות תעופה ביטלו את טיסותיהן לישראל, בעוד שחלקן חידשו את פעילותן. ההחלטות משתנות בהתאם למצב הביטחוני. 

וויז אייר הודיעה על ביטול כל הטיסות להיום, כאשר ההחלטה לגבי הטיסות למחר טרם התקבלה. קבוצת לופטהנזה, הכוללת חברות כמו סוויס, אוסטריאן, בראסלס ויורו ווינגס, ביטלה את כל הטיסות עד ה-31 באוקטובר.

מטוסי לופטהנזה (ארכיון), צילום: אי.פי

גם אייר אירופה הצטרפה לגל הביטולים והכריזה על הפסקת טיסותיה עד ה-7 באוקטובר. אתיופיאן איירליינס ביטלה את טיסותיה עד ה-5 באוקטובר, וראינאייר, אייר אינדיה, ובריטיש איירווייז ביטלו את טיסותיהן עד ה-27 באוקטובר.

"אתיופיאן אירליינס" // צילום: רויטרס , צילום: רויטרס

בנוסף לכך, אייר פראנס ביטלה את כל הטיסות עד ה-8 באוקטובר, ו-לוט הצהירה על ביטול עד ה-21 באוקטובר. גם אג'יאן ביטלה את טיסותיה עד ה-14 באוקטובר.

מטוס של חברת אג'יאן, צילום: קוקו

מנגד, ישנן חברות תעופה שחזרו לפעול ולחדש את קוויהן לישראל, בהן טוס איירווייז, אתיחאד, פליי דובאי, אוזבקיסטן, היי סקיי והיינאן, שפועלות בהתאם להתפתחויות הביטחוניות ובתיאום עם הרשויות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו