המזוודה שלכם לא הגיעה? בכירי ענף התעופה חושפים את הסיבה

לידי "ישראל היום" התקבלו תלונות רבות של נוסעים בשבועות האחרונים בטיסות ליעדים באירופה שמזוודותיהם לא עלו לטיסה המיועדת • בשיחה עם גורמים בענף הם מסבירים: "בודקים את המזוודות בקפדנות רבה בעקבות המצב הביטחוני, אין הרבה מה לעשות בנידון"

מזוודות (אילוסטרציה). צילום: משה שי

בימים האחרונים, התקבלו ב"ישראל היום" מספר גבוה של תלונות מנוסעים שהמזוודות שלהם לא עלו לטיסה. התלונות הצטברו בעיקר בשבועיים האחרונים, בעטיין בדקנו את הנושא מול גורמים בחברות התעופה.

בשיחות עם בכירים בענף, הם מסבירים: "זה לא קורה רק בכמה טיסות, זה הרבה מעבר לכך ואין לנו מה לעשות בנידון". לדברי הגורמים מדובר בבעיה שכיחה בטיסות רבות. הם מסבירים שהסיבה לכך נעוצה בבידוק שנערך בצל המצב הביטחוני.

הרבה מזוודות לא מגיעות ליעדן. נתב"ג, צילום: יוסי זליגר

לדברי הבכירים בענף התעופה: "הסיבה לכך היא שבודקים את המזוודות בקפדנות רבה בעקבות המצב הביטחוני, הכול נבדק לפרטי פרטים וכך בעצם לא מספיקים להעלות את כל המזוודות לטיסות, זאת תקופה כזאת ואין הרבה מה לעשות".

התלונות שקיבלנו לאחרונה היו בעיקר בנוגע לטיסות מיעדים שונים באירופה, אך אותם גורמים בענף התעופה מסבירים שאי הגעת המזוודות עשויה לקרות גם בטיסות מיעדים שונים. הם מבקשים להדגיש את ההקפדה היתרה בעת הנוכחית על בדיקת תוכן המזוודות בשל המצב הביטחוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר