קולדפליי הכריזה על סבב הופעות חדש – צפי לאלפי תיירים ישראלים שיטוסו

כל ההופעות החדשות ייערכו באנגליה - שש מתוכן בוומבלי והשתיים הנותרות בהאל • על פי ההערכות יותר מ-3,000 ישראלים צפויים לטוס ומחירי הכרטיסים המשוערים ינועו בין 200 ל-600 פאונד • מחירת הכרטיסים תחל ב-27 בספטמבר 2024 אולם ניתן להירשם כבר למכירה המוקדמת • גם אואזיס צפויה להופיע באנגליה בתאריכים דומים - האם המעריצים עומדים בפני צומת בחירה?

בקהל ועל המסכים בהופעה של קולדפליי בבוקרשט: קלוז אפ על דיסקית החטופים

קולדפליי עושה את זה שוב: אחת מהלהקות הכי מצליחות בעולם הכריזה על שמונה הופעות חדשות, כולן באנגליה. ההופעות צפויות להיערך בחודש אוגוסט בשנה הבאה, שש מתוכן יהיו בוומבלי שבלונדון ועוד שתיים בעיר האל. הלהקה הכריזה על פתיחת ההופעות הבוקר (שלישי) באתר הרשמי שלה, אך מכירת הכרטיסים טרם החלה. על פי ההערכות, אלפי ישראלים צפויים להגיע לשמונה ההופעות היחידות של קולדפליי באירופה בשנה הבאה, כך לפי ההודעה באתר שלהם.

נכון לכתיבת שורות אלו, ניתן למצוא טיסות לואוקוסט לסוף אוגוסט בשנה הבאה במחירים שמתחילים מכ-200 דולרים לאדם לכרטיס בסיסי. באל על המחירים הזולים ביותר שמצאנו לאותה התקופה, מוערכים בכ-550 דולרים לאדם לכרטיס בסיסי. כזכור, בסבב ההופעות של קולדפליי השנה, שכלל בין היתר גם הופעות באתונה, מחירי הכרטיסים הגיעו גם לאלף דולרים. אך נכון לעת הנוכחית, עדיין לא ברור כיצד ההופעות בלונדון ובהאל ישפיעו על מחירי כרטיסי הטיסות.

אצטדיון וומבלי, לונדון, צילום: רויטרס

יוסי אלפסי, מנכ"ל לייבטיקטס, אמר ל"ישראל היום" לרגל פתיחת מכירת הכרטיסים הקרבה: "זאת השנה הרביעית ברציפות שקולדפליי ממשיכים בסיבוב ההופעות שלהם ואנגליה תהיה המדינה היחידה באירופה שבה תופיע הלהקה. אני מאמין שיהיו כמה אלפי ישראלים שיגיעו לאנגליה בקיץ הבא, להערכתי יותר מ-3,000 ישראלים וייתכן שאף יותר מכך".

עוד אמר אלפסי: "אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיו מחירי הכרטיסים, אבל התאריך הרשמי שבו תיפתח מכירת הכרטיסים יהיה ב-27 בספטמבר. יש לא מעט אנשים שנוסעים לראות את ההופעה פעמיים, שלוש ואפילו ארבעה ואני יכול להגיד שהתחילו להירשם אצלנו אנשים שמחכים לפתיחת המכירה".

קולדפליי. סוחפים את הקהל, צילום: באדיבות לב גרופ מדיה

שגיא סעדיה, מומחה להופעות בחו"ל, מסביר לאלו מאיתנו שמעוניינים בכרטיסים להופעה המבוקשת אך אינם בקיאים בהליך הרכישה. "הטיפ הראשון שלי הוא להירשם למכירה המוקדמת והיא פתוחה למי שקונה את האלבום, אבל אפשר גם להירשם אליה בקישור ייעודי ללא רכישת האלבום. חשוב שיהיה לכם חשבון בטיקט מאסטר אנגליה, כי יש שלב של אימות דו שלבי עם הודעה לנייד וזה יכול לעכב את התהליך ולגרום לפספס את הכרטיסים אם לא עושים את זה נכון", מדגיש סעדיה.

לדבריו, מכירת הכרטיסים מוגבלת לחלון זמנים קצר. מרגע שבו מוגרל כרטיס לרוכש, ישנן כמה דקות כדי לקבל החלטה ולכן כדאי להסדיר את האימות ואת התשלום בהקדם ולא לחכות. "יותר מזה, הייתי ממליץ להיות בחדר ההמתנה באתר שלהם כחצי שעה לפני. לא תהיה אפשרות להיכנס מכמה מכשירים כי הם עובדים לפי המשתמש ולכן כדאי לעשות את זה נכון. להערכתי, הכרטיסים הסטנדרטיים יעלו כ-70 עד 200 פאונד, כרטיסי הפלטיניום עשויים לעלות כ-300 פאונד לכרטיס ואילו כרטיסי ה-VIP מוערכים בכ-600 פאונד".

הופעת קולדפליי - כרטיסים החל מ-200 פאונד, לא תהיה חפיפה בתאריכים של ההופעות המתוכננות של אואזיס, צילום: GettyImages

כזכור, גם להקת אואזיס הכריזה באחרונה על סבב הופעות שייערך בבריטניה, ההופעות של אואזיס צפויות להתחיל בארבעה ביולי 2025 בקארדיף, להמשיך לכמה יעדים בבריטניה ולהסתיים ב-28 בספטמבר בוומבלי 2025. אך בין 17 באוגוסט ל-27 בספטמבר בשנה הבאה, אין הופעות של אואזיס כרגע, מה שאומר שנכון לשלב זה – אין צפי לחפיפה בין ההופעות בלונדון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר